maandag 20 oktober 2014

Stoere lamp

Het zat al een tijdje in mijn hoofd...

Die lamp op de vensterbank zag er niet meer uit :/

Ik moest er wat mee doen maar wat!?

Ineens had ik het briljante idee om hem 'aan te kleden'

En dan dan wel snel en toch leuk ;)



Nou aan de slag dan maar!

Je maakt een lange sliert lossen met bv zpagetti garen


Ik had nog wat over nadat ik DEZE ipad hoes maakte 

en dan wikkelen maar!


Ik gebruikte er wel wat textiellijm bij (vandaar de theedoek :P) om de boel op z'n plek te houden en het effect is groots moet ik zeggen!


Staat weer helemaal netjes zo op de vensterbank :D

En zoals jullie ook kunnen zien op de vensterbank zijn de leuke herfstpotjes die ik samen met mijn meiden heb gemaakt <3 Staat nu ook zo knus en gezellig met een kaarsje erin!

Love de herfst <3 <3

We hadden alleen al zo'n lol met de takjes en bladeren zoeken in de straat,te gek die meiden van mij zijn altijd zo enthousiast als er wat te knutselen op het programma staat :)

Van wie zouden ze dat nou hebben :P

O ja en hadden jullie mijn nieuwe give away al gezien??

Zo niet klik dan HIER en waag een kansje!

Fijne avond iedereen!!

Liefs Henrike

12 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan meid! En de herfstpotjes ook! Dat idee met die takjes heb ik volgens mij al eens voorbij zien komen op Pinterest.

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Vera! Daar heb ik het idee idd vandaan ;)

      Verwijderen
  2. Hallo Henrike. Heel erg leuk die lamp.En we doen allemaal ideen op bij Pinterest". Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel knap gedaan. Denk dat het licht van de lamp wel een heel mooi effect gaat hebben in de donker.
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee inderdaad! Geweldig leuk resultaat!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, je stoere lamp! Dat heb je leuk gedaan!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cool! Die lamp heb je echt leuk gepimpt! Trouwens, die theelichtglaasjes ook, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg! Dat staat weer mooi zo met die gepimpte lampenkap. En die windlichtjes zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie lamp. En heel trendy.
    groetjes,
    Ymme

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews