donderdag 13 november 2014

Amerigo,Sint en Zwarte Piet

Het was me een werkje maar de sinterklaas bestelling is klaaarr!!



5 Amerigo's,5 Sinterklaasjes en 5 zwarte pietjes :D


Ze gaan naar de gastouder van mijn nichtje waar de juf met Sinterklaas de kindjes gaat verrassen met een leuk poppetje!

Ik denk dat de kindertjes ze wel leuk gaan vinden. Ze passen perfect in een kinderhandje ;)

Het patroon komt uit het boekje;

Gelukspoppetjes haken van Annemarie Arts

Ik maakte ze zonder de lus en 'staartje' zodat er leuk mee gespeeld kan worden :)

Ik had zin om ze even leuk in te pakken




Zo gebruikte ik mijn stempels ook weer een keer ;)

Hele fijne dag!

En veel plezier zaterdag als de Sint binnenkomt :D :D

Liefs Henrike

13 opmerkingen:

  1. Schattige cadeautjes. Wat een leuk idee om ieder kind zo'n poppetje te geven. En jij hebt al die Pietjes, Sinterklaasjes en paardjes prachtig gemaakt. En leuk ingepakt met de gestempelde kaartjes eraan.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk moet dat geweest zijn! Het resultaat mag er zijn! Die eerste foto is leuk gedaan!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve cadeautjes heb je gemaakt. Daar gaan de kindjes vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch leuke poppetjes, ik heb er ook al heel wat van gehaakt. Leuke cadeautjes!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!! Ik heb laatst een kaboutertje uit dit boekje gemaakt voor een kleuterklas.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weet wel zeker dat die kindjes dat leuk gaan vinden! Ziet er heel gezellig uit zo in de zakjes!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk geworden, echt een lief cadeautje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi geworden! Echt leuke cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke cadeautjes die kindjes gaan super blij zijn groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews