donderdag 6 november 2014

Doily,W.I.P.'s and more

Gister haakte ik deze doily 


Leuk dat die 'ouderwetse' kleedjes weer in de mode zijn :D


Zo met een plantje erop staat dat weer helemaal leuk!


Ik haakte met wat restjes katoen en werd geinspireerd door mijn nieuwe kaarsen en lampionnen lampjes :) <3



Met de herfst krijg ik altijd behoefte aan vrolijke kleurtjes in mijn huis..naja eigenlijk hou ik altijd van leuke kleurtjes <3

Het patroon van de doily vind je HIER

Verder maakte ik deze week op bestelling naast de amerigo's deze vrolijke sinterklaasjes af 



De zwarte pietjes zijn inmiddels ook in de maak


Maakte ik een telefoonhoesje voor een vriendin


Het lijkt wel een latte macchiato!! :D

Hahaha!

Ook verraste ik Esther van de blog's



met een leuk omhaakte foto van haar nieuwe bullenkindje Oscar als dank voor de kurken die ik van haar kreeg om de riddertjes van laatst mee te maken


Verder ben ik lekker bezig en haak ik steeds meer op bestelling! Leuk!!

Oh ja en voor degene die nog niet mee doen aan mijn give away;

Je kan nog meedoen!

Zaterdag a.s. maak ik de uitslag van het armbrei pakketje bekend!

KLIKKERDERKLIK!!

Fijne dag!

Liefs Henrike

6 opmerkingen:

  1. Leuke doily heb je gehaakt en maar druk bezig voor sinterklaas. Ze zien er super uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie doily, En sinterklaas is ook erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die sintjes en pietjes. Uit welk boekje heb je de patroontjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uit het boekje: Gelukspoppetjes haken van Annemarie Arts :)

      Verwijderen
  4. wat ben je goed bezig zeg, allemaal mooie dingen uit je handen, gezellig die sintjes bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews