maandag 24 november 2014

Gehaakte applicatie en speendoekjes

Afgelopen weekend heb ik weer lekker veel gehaakt waaronder deze leuke applicatie met een konijntje :D


Er zit een gaatje aan de voorzijde van het jasje van mijn nichtje en haar mama vroeg of tante daar niet eens wat leuks op kon bedenken ;) 

Natuurlijk kan tante dat!

Met deze leuke applicaties kan je alle kanten op!

Leuk voor op een jasje,een tas,een sjaal,of gewoon leuk als hanger met bv een stukje vilt erachter :D

Het patroontje van deze applicatie komt uit het boekje:

Gehaakte applicaties van Brenda Smits

Ik haakte ze HIER al eerder en plakte ze toen op een kaartje :)

Verder maakte ik ook nog 2 speendoekjes op bestelling



Een leuk patroontje wat het ook erg leuk doet als vierkant voor een deken of kussen 

Het patroon vind je HIER


En omdat ik nog niet genoeg op de haaknaalden heb staan begon ik ook nog een lekkere warme omslagdoek ;)


Heerlijk toch!! Het is er weer voor!!


Hele fijne maandag iedereen!!

Liefs Henrike

6 opmerkingen:

  1. Schattige applicatie, daar zal je nichtje vast blij mee zijn! En wat een handig idee, zo'n speendoekje.
    Mooi kleurtje voor de omslagdoek, je hebt genoeg te doen lees ik wel! :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! En ja, ik heb ook bijna nooit maar 1 project(je) tegelijk, hihi. Lekker bezig hoor! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk die applicatie en die speendoekjes zijn ook heel mooi.
    Het is inderdaad ideaal handwerkweer. Veel plezier met de omslagdoek.
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pas maar op, straks gaan alle vriendinnetjes van je nichtje expres een gaatje in hun jas maken om ook zo'n mooie applicatie te vragen ;-) Wat een leuke oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die applicatie! Daar zal ze blij mee zijn. Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke applicatie! En inderdaad.. Home is where you crochet ;)

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews