zaterdag 8 november 2014

Uitslag give away armbreien

Vandaag is het dan zover: de uitslag van de give away armbreien

Ik heb random.org weer het werk laten doen ;)

Er waren 29 reacties waarvan 1 van mezelf en 2 die er niet meededen dus kwam ik uit op 26 deelnemers


Nummer 6 is de gelukkige winnaar van het armbrei pakketje :)

Haar naam is: Petra van het blog Zomerkind

Gefeliciteerd!!

Petra,wil je mij een mailtje sturen met je adres? Dan komt het pakketje zo snel mogelijk naar je toe!

Voor de gene die niet gewonnen hebben niet getreurd,binnenkort geef ik weer wat weg! 

Fijn weekend iedereen!

Liefs Henrike

2 opmerkingen:

  1. Petra, gefeliciteerd en Henrike, dank je voor het organiseren van de GiveAway.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zeg. Dank je wel. Ik ga je mailen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews