donderdag 11 december 2014

Boekenleggers en cadeautjes

Wat een onstuimige dag was het vandaag he?!

Zo vind ik deze periode in december eigenlijk ook..

Onstuimig....

Gezellig maar onstuimig!!

Druk met van alles maar ik kom nergens aan toe...kennen jullie dat? :P

Ik haak ook erg weinig de laatste tijd...

puur omdat ik er even de rust niet voor kan vinden...

Ik maakte nog wel 2 boekenleggers van de grote stapel mini granny's die ik tijdens mijn vakantie maakte




Ik vind het altijd heerlijk om te lezen in bad! Zo met dit gure weer doe ik dat dan ook graag :D

En de boekenleggers maken het helemaal gezellig vind ik!

Ook kreeg ik cadeautjes ...:D

Op 5 december werd ik blij verrast met een dikke verrassingsenvelop die bij mij op de mat viel

Ik had namelijk de give away gewonnen bij Carmen van Crafty Queens


Wat een feestje was dat om uit te pakken! Ik werd verwend met allerlei leuke goodies uit Azie die Carmen daar had gevonden tijdens haar reis

Hoe tof is dat!! 

Carmen nogmaals bedankt voor dit leuke (sinterklaas)cadeautje :D :D

Afgelopen dinsdag was het weer feest en mocht ik 33 jaar worden :)

Ik vier het feestje pas a.s. zondag maar werd door mijn lieve collegaatje al blij verrast met een leuk kerststukje


En een zelf gehaakt opbergdoosje



TE leuk toch?

Ik vind de bloemetjes en de pareltjes zo mooi gemaakt!

Elise nogmaals bedankt meid!

Verder maakte mijn lieve man mij nog blij met o.a. dit fantastische boek dat heel hoog op mijn verlanglijstje staat...uhh stond ;)


Het is weer een te gek boek die deze 2 dames hebben gemaakt!

Verder kreeg ik nog prachtige tekeningen van mijn dochtertjes en natuurlijk heel veel verjaardagsknuffels en liedjes <3

Ze snapten alleen niet waarom er geen slingers hingen maar dat maakte hun oma afgelopen woensdag helemaal goed toen ik was werken ;)

Ze knutselden samen een leuke slinger voor mij! Helaas ben ik vergeten een foto te maken maar jullie snappen wel dat deze slinger echt prachtig is!!! :)

Als de liefde van je familie er in zit is het altijd mooi <3

Tot slot wil ik jullie vertellen dat er binnenkort iets leuks aankomt en dat heeft allemaal te maken met mijn nieuw gekregen haakboek ;)

Dus blijf mijn blogje lekker lezen dan zien jullie het vanzelf :P

Fijne avond verder!


Liefs Henrike

14 opmerkingen:

  1. WoW allemaal mooie dingen! Prachtige boekenkenners en wat een leuke giveaway van Carmen!!! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke boekleggers!! Die ga ik onthouden :)

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een fijne verjaardag gewenst.... Die boekenlegfers zijn heel uniek, mooi!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat ben je heerlijk verwend. Fijn he met je lieve familie om je heen. De boekenleggers vind ik ook erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke boekenleggers! Nog van harte gefeliciteerd! Je bent in elk geval al lekker verwend!

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, kleurrijke boekenleggers!

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, die boekenleggers van de mini-granny's.
    En wat heb je mooie cadeaus gekregen! Nog van harte en vast een feestelijk weekend toegewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie boekenleggers en wat een leuke cadeaus heb je gekregen. Nog van harte gefeliciteerd en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor, toch al lekker verwend! En dan moet je je verjaardag nog gaan vieren, hihi. Ik ben nu natuurlijk wel erg nieuwsgierig naar de geknutselde slingers! :) En wat een leuk vosje is dat in jouw kerstboom.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. vrolijke boekenleggers! Nog heel hartelijk gefeliceerd. Leuke spulletjes heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Henrike, ik ben blij dat je het pakketje leuk vond!! :)
    Die vosjeshanger is echt té cute! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Top idee, die boekenleggers ! Heb hier ook nog wat granny's liggen. Nu weet ik ineens wat ermee aan te vangen. Ik ga ze pinnen !

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews