maandag 22 december 2014

Wishes and U.F.O.'s

Graag deel ik met jullie mijn laatste blogje van het jaar :)

Allereerst wens ik jullie hele fijne kerstdagen en een gelukkig,gezond EN creatief ;) 2015 :D


Het is een creatief en mooi jaar geworden met mindere maar gelukkig ook veel mooie momenten <3

Ik begon het jaar 2014 met de Crochet Along die gestart werd door Tertia en Jolanda!

Na deken 1 werd al gauw deken 2 gestart :D

Helaas heb ik ze niet afgekregen omdat er veel andere dingen op mijn pad kwamen ;)

Ik hoop mijn U.F.O.'s (unfinished object's) in het nieuwe jaar allemaal af te werken

Kijken jullie mee wat deze zijn?

De minigranny's liggen er ook nog en moet ik toch echt wat mee gaan doen maar weet nog niet wat...

(Suggesties zijn natuurlijk welkom :P)


Een onafgemaakte vos ligt te wachten!

(hij is bijna klaar hoor Lisanne ;))


Mijn omslagdoek in wording...


En natuurlijk de dekens voor mijn 2 meiden <3



Genoeg te doen dus komende tijd!

De kids hebben gelukkig kerstvakantie dus we hebben lekker veel tijd voor van alles en nog wat!

Ik 'zie' jullie graag terug op 1 januari!!

Ik maak dan ook de winnares bekend van het boek Haken en Kleur 'feest' 

Doe je nog niet mee?

Klik dan snel op onderstaande link:


Liefs Henrike

13 opmerkingen:

  1. Ach heerlijk toch , met zoveel projecten bezig te zijn .Je kiest waar je op dat moment voor in de stemming bent en uiteindelijk komt alles wel af toch ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige projecten om afgemaakt te worden in 2015. Mooie dagen met allen die je lief zijn en een onwijs vredig liefdevol en crea bea 2015.
    lieve kerstgroet van
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn een hoop mooie projecten waar je aan bezig bent zeg!
    Voor jullie mooie dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zonet nog even een linkje naar je give away op mijn blog gezet (was het tot nu toe vergeten).
    Herkenbaar, al die ufo's of wip's, zoals ik ze noem. Ach, de kerstvakantie is ook een heerlijke tijd om wat dingen af te maken of weer op te pakken. Bij mij ligt er ook nog zo'n deken. ;-)
    Fijne dagen gewenst!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar. Mijn 2 Cal-dekens zijn helaas ook niet afgeraakt. Tussendoor haak ik er een beetje aan. Had ze graag onder de kerstboom gelegd, maar heb dan al maar een plaatsje gereserveerd onder de boom van volgend jaar :-)

    Wens jou ook een vrolijk kerstfeest en een schitterend creatiefvol 2015 toe !!!

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wordt vast allemaal weer prachtig!! Fijne dagen en een gezond 2015. Liefs, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jou een Zalige Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar. Het creatieve zal komend jaar zeker niet ontbreken zo te zien aan die U.F.O.'s ;-).
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hoeft je niet te vervelen in het nieuwe jaar zo te zien ;) Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen en een gelukkig en creatief 2015

    Liefs Berber

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne dagen en succes met het afmaken van al je prachtige haakprojecten!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent lekker bezig ;) ben nu alweer verliefd op Flos!! Hihi hele fijne dagen en tot volgend jaar X Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke blogje! graag om hier te blijven lezen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn UFO's zj afgewerkt, oef!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews