zondag 11 januari 2015

Flos de vos

Soms heb je van die patronen waar je gewoon verliefd op word!

Lisanne van het blog draad en praat heeft een geweldige lijn van gehaakte bosdieren! Oh wat zijn ze leuk en schattig!!

Ik won laatst bij Annemarie's haakblog de give away en daarbij won ik dus het patroon van zo'n leuk bosdier :D

Lucky me!! 

Ik koos voor Flos <3

Flos was al een tijdje klaar maar lag al ruim voor de kerst te wachten om in elkaar gezet te worden maar nu is hij klaar om voor jullie te poseren ;)




Wat een knapperd he!!!

Hij staat mooi in de woonkamer op het plankje te pronken ;)



Ik ben supertrots op deze lieverd <3

Misschien is het jullie opgevallen maar ik haak de laatste tijd ook mijn amigurumi's op de 'goede' manier ;)

 Ik deed het eerst altijd andersom maar vooral bij Flos zou dat al niet zo mooi worden omdat je een stukje moet inhaken onder de kop en ook het meerderen en minderen lijkt netter te zijn...

Heb je zoiets van waar heeft ze het over? Klik dan even HIER voor het blogje wat ik vorig jaar schreef over de manier van amigurumi haken

Anyway,

Wil jij ook zo'n schatje haken klik dan HIER voor de patroontjes van de bosdieren van Lisanne

Annemarie,bedankt voor het organiseren van deze give away en Lisanne,bedankt voor het onwijs leuke patroon!

Fijne zondag!

Liefs Henrike

12 opmerkingen:

  1. OW ik ben gelijk weer verliefd!!!! So leuk geworden! Heel graag gedaan en jij bedankt voor het leuke bericht!! X Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n mooie Flos! Leuk gehaakt!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Flos de vos is echt leuk. Logisch dat je meteen verliefd op hem werd en hem zelf ook wilde haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Flos is een leukerd! Lisanne heeft inderdaad een stel leuke patronen!

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een prachtig exemplaar erbij. Hij is echt een schatje !!!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Flos de vos is inderdaad een leuk bosdier. Ik haak altijd automatisch op de 'goede' manier. Ik wist niet eens dat je amigurumi ook anders kunt haken. Ik heb meteen even gekeken op je vorige blogberichtjes met uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blogje! ik zag u via andere haaksters, mooi om hier te lezen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews