donderdag 1 januari 2015

Happy 2015 en uitslag give away Haken en Kleur "feest"!!

Iedereen een heel goed nieuwjaar toegewenst!!


Allemaal een leuke jaarwisseling gehad?

Wij hebben het gezellig gevierd bij mijn schoonouders :D

En jullie?

Nou,ik zal jullie niet langer in spanning houden want wie heeft nu dit superleuke haakboek gewonnen!!!??


Allereerst iedereen bedankt voor de grote hoeveelheid reacties! Wat leuk om te lezen!

Er kan er maar 1 winnen en dat is Angeline van het blog Mijn eigen plekkie

Zij schreef het volgende;

Hoi Henrike,allereerst van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!Volger was ik al ;-) Ik zou graag een kansje op het boek willen maken,niet voor mezelf want ik heb dit boek al,maar voor een dame uit ons haakclubje waarmee we eens in de 5 weken samen komen.Zij is n.l dol op haken en omdat zij het al geruime tijd erg zwaar heeft met de zorg om haar dochter,een jonge meid die last heeft van depressies en zij niet alleen thuis durft te laten lijkt het me leuk om haar te kunnen verblijden met dit boek zodat hopelijk 2015 wat 'feestelijker'wordt voor haar als de afgelopen jaren en zij door het weer nieuwe haakinspiratie heeft in al haar zorgelijke uurtjes die ze dagelijks in haar huis doorbrengt...

lieve groetjes,hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2015!

Angeline


Angeline,van harte gefeliciteerd met het boek!!

Mail je mij even voor de adresgegevens?

Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen!

Fijne nieuwjaarsdag :D :D

Liefs Henrike

10 opmerkingen:

  1. Oh dat boek krijgt wel een heel goede bestemming zo, helemaal top! Jij ook de beste wensen voor dit nieuwe jaar. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou de beste wensen!
    Dat boek komt wel heel goed terecht, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh dankjewel Henrike!Helemaal top...wat zal dit een verrassing voor haar zijn!En wat zal ze blij zijn...Benieuwd hoe ze zal reageren !:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Angeline! Dankje wel voor de give away Henrike, het boek krijgt een heel mooie bestemming!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews