dinsdag 6 januari 2015

Kittens

Of moet ik zeggen kleine babymuisjes? :P :P

Ik haakte deze schatjes voor mijn dochtertjes


Ze wilden een nieuw vriendje om mee te spelen en het moest snel klaar zijn dus ja dan word het een klein knuffeltje ;)


Het patroontje komt uit het boekje:

Amigurumi dieren van Annie Obaachan

Er werd gelijk al druk mee gespeeld :)

 De gehaakte bedjes zijn al wat ouder vandaar dat ze er wat gebruikt uitzien ;)


TE lief toch? Hahaha!

Het tweetal maakte ook even kennis met kater Connery <3

:D :D


Ook ontving ik vandaag mijn pakje van Dinah van het blog:

 http://dinahcreatief.blogspot.nl/


Ik won bij haar een leuke give away en wel een DIY pakketje met een ketting om zelf in elkaar te zetten!

Super leuk Dinah! Ik heb weer lekker wat om te freubelen erbij :)

Iedereen blij dus ;)

Fijne dinsdagavond verder!

Liefs Henrike

12 opmerkingen:

  1. Wat een kleine liefjes zeg!
    En die bedjes..! Te lief!!
    Veel freubelplezier!!
    Gr joyce, mez11

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze lief als ze slapen ;-) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een blije blog! Leuk, die kleine knuffeltjes in de bedjes, wat zullen je dochters daar fijn mee kunnen spelen!
    En gefeliciteerd met de gewonnen give-away!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief zeg en met een bedje ook nog!
    Gefeliciteerd met je prijs, veel plezier ermee.
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat een schatjes seg en dat bedje, zooo lief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echte schatjes zo in hun bedjes. De prachtige poes heeft ze zo te zien al helemaal geaccepteerd.
    Gefeliciteerd met je prijs en veel plezier ermee.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor. En dan die bedjes erbij helemaal fantastisch. Poes heeft wel hele "rustige"kittens.
    groet,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat lief datje me nog ff noemt. Veel plezier met je ketting..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews