dinsdag 27 januari 2015

Muizen boekenlegger

Ik kwam deze muizenboekenlegger al een paar keer tegen op internet en dit is er zo eentje die je gewoon MOET haken hihi :D




De kids hier vinden hem geweldig! :)

Ik vind hem zelf ook erg leuk geworden ;)


Ik wens jullie een fijne dinsdag!

Liefs Henrike

*** Ik krijg vele mailtjes met de vraag of ik het patroon heb van deze muis maar dat heb ik helaas NIET! Destijds heb ik het patroon van de laptop afgelezen maar diegene heeft het patroon eraf gehaald. Ik heb wel een vergelijkbaar patroon gevonden. Deze kan je HIER vinden***


18 opmerkingen:

  1. Nou ... deze is superleuk geworden ...
    Wat een tof idee ...
    Bedankt voor het patroon te delen ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig muisje. Zo vinden kinderen het lezen van een boek vast nog leuker. Dank je voor de link.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superlieve boekenlegger!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super lief schatje, dank voor het delen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij gemeen, zeg! Hahaha, nee hoor, geweldig leuk! Met zo'n boekenlegger zullen er heel wat boeken met een klap dicht geslagen worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag hem ook al eens voorbij komen, hij blijft leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke boekenlegger groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke boekenlegger inderdaad. Linkje opgeslagen.

    Love & Strength
    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk je boekenlegger en al helemaal voor kinderen!Piep zei de muis....


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan ik nog ergens aan het patroontje komen van de muis-boekenlegger? de pagina bestaat niet meer, helaas!
    Help??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik zou dit patroon ook graag willen hebben maar waar ik de link ook voorbij kom het patroon is er niet meer

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews