zondag 25 januari 2015

Naaldvilten

Iemand van jullie weleens gehoord van naaldvilten? 

Het word ook wel prikvilten genoemd

Soms is het leuk om even wat anders te frobelen dan alleen maar te haken dus na even rommelen in mijn la met handwerkspulletjes vond ik een leuk naaldviltpakketje om een poesje mee te maken

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het erg moeilijk vond en ook een gepriegel haha maar na een tijd prikken ontstond dit poesje met veel te grote oren hihi

Ze is niet helemaal gelukt maar ach voor een eerste keer kan ze er mee door ;)


Ze kreeg een leuk plekje aan het prikbord :D


Ik vond het erg leuk om een keer uitgeprobeerd te hebben

Wil je meer info over naaldvilten klik dan HIER

Fijne zondag verder!

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. Een soort 'Dombo', maar dan een poesje i.p.v. een olifantje ;-) Erg snoezig, vooral door dat roze neusje! Leuk om een keer uit te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden, zeker als je het voor het eerst doet! Ik heb het ook eens gedaan en herken het wel: best wel een beetje lastig en veel gepriegel. Wel heel leuk, weer eens iets heel anders! En er is veel mogelijk!
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa, dat vilten staat ook nog hoog op mijn verlanglijstje om eens te doen. Toch prima resultaat voor een eerste poging?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattig! Ik heb op pinterest veel voorbij zien komen. Het lijkt mij erg leuk om ook een keer te gaan naaldvilten. Groetjes. Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk werk hè? Een heel gepriegel en in het begin knapt je naald steeds, maar de doorzetter wint!
    Groetjes Aly.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een schatje met een heel lieve uitstraling, dus meer dan goed gelukt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi ! Mijn dochter door ook vilten je kan eens gaan kijken naar haar etsy winkeltje creadivacreations

    Groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews