zaterdag 17 januari 2015

Omslagdoek a la Echtstudio

Wat een verschil in weer vinden jullie niet?!

Ik knap er helemaal van op van die zon! 

Lekker droog en koud daar kan je wel een mooie omslagdoek bij gebruiken ;)

Toevallig maakte ik de mijne gister af!

Ik ben supertrots en hij zit ook nog eens heeeeerlijk warm :D


Het patroon is van Echtstudio wat gratis te bestellen is op hun website

Je moet hem in je winkelwagentje leggen en dan op betalen drukken kost niks maar dan krijg je in je mailbox de link van het patroon die je kan downloaden

Vind je het makkelijker om de omslagdoek via een filmpje te haken klik dan HIER

Het is een leuk patroon vooral ook voor beginnende haaksters :)




En... staat het een beetje? :P

De foto's hieronder zijn gemaakt door mijn 5-jarige dochter ;)


Patroon: Echtstudio

Garen: 7 bollen Tweed van de Zeeman

Haaknaald: 7

Fijn weekend verder!

Liefs Henrike

22 opmerkingen:

  1. Prachtige omslagdoek. Met dit garen past hij goed op allerlei kleuren kleding. Zo jammer dat de Zeeman bij mij in de omgeving dit garen nooit verkoopt. Misschien goed om eens op zoek te gaan naar een andere Zeeman.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Margaret! Heb je al eens online bij Zeeman geprobeerd?

      Verwijderen
  2. Prachtig en wat een mooie (neutrale) kleur!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat getuigt van doorzettingsvermogen! Mooi naturel en je dochter heeft het prima gedaan! ;)
    Groetjes, Annasoer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super!
    Je kunt je dochter wel vaker het fototoestel toevertrouwen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit hoor!
    En fotograferen kan je dochter al best!!
    Lekker warm he zulke omslagdoeken! Momenteel loop ik ALTIJD met een om....

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet eer heerlijk warm uit, mooi!!
    groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is hartstikke mooi. Hele mooie kleur.
    Jeetje wat haak jij lekker veel zeg. En leuke dingen.
    Ik ben er nog niet zo handig in hoor, maar:oefening baart kunst........

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat je goed! Fijne neutrale kleur ook, zodat je het met veel kleuren kan combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er niet alleen heel mooi uit maar ook lekker warm. Zal je de komende dagen gerust kunnen gebruiken.
    Fijn weekend, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is mooi! Dat tweed haakt zalig hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geworden! Je dochter heeft het goed vastgelegd!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij staat je goed Henrike!Ben maar trots op je jonge fotografe want je staat goed op de foto!Ja deze Tweed is lekker warm!Ik vind dat ook van de poncho die ik laatst haakte....nu bezig aan nummer twee omdat ik exemplaar 1 NET iets te lang vond bij mij,al zeiden de meeste van niet.Maar ik moet me er zelf happy in voelen anders weet ik op voorhand al dat ik het nooit ga dragen,ha,ha...Hopelijk komt hij vandaag af,dan zet ik de andere tekoop,als deze me beter 'voelt'om te dragen.Dinsdagavond hebben wij ons haakavondje met de dames,dus dan kan ik eindelijk je boekje geven!

    Fijne zondag nog!
    Groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk! Ik ben benieuwd! Zowel naar je poncho als naar de reactie van de dame die het boekje krijgt :)

      Verwijderen
  13. Hey Henrike,
    Is leuk geworden! Heb hem zelf ook gehaakt.
    Misschien handig om op je blog te vertellen dat het patroon niet meer te downloaden is op de site maar dat je hem moet bestellen tegenwoordig. Geen kritiek maar een hint!
    Groetjes Aly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Ik heb het gelijk even aangepast :)

      Verwijderen
  14. kom hier bij jou kijken wegens "mijn eigen plekkie"
    Wat lief dat je een dubbel boek zomaar wegschenkt!

    Je poncho staat je reuzeleuk en ik wil graag je vijfjarige feliciteren. Ze heeft op exact één minuut tijd (de klokt bewijst het) TWEE prachtige foto's gemaakt.
    die weet van aanpakken.
    Heeft ze dat van haar moeder?

    Brigitte van
    http://www.homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews