dinsdag 10 februari 2015

Nieuw project

Oh oh...

De titel zegt; 

Nieuw project en ik had mezelf nog wel zo voorgenomen om eerst het een en ander af te maken...

Tja ik denk dat ik de haaksters/breisters onder jullie dat niet hoef uit te leggen :P :P


In december vorig jaar kocht ik van mijn verjaardagsgeld o.a. dit leuke boekje <3

En die lag er maar daar in de kast...

Ook zo zonde toch ;)

Mijn meisjes krijgen dus allebei zo'n lief popje en aan de kleuren garen zie je dat er een blonde en een brunette gaat komen :D

Zo leuk!!! 

Je kan er allemaal leuke kleertjes en andere dingetjes bij haken dus naast al de projecten die eigenlijk af moeten ben ik ook nog bezig met deze lieve popjes :D

Sssstttt...

Niks zeggen he!! ;)


Fijne dinsdagavond verder!

Liefs Henrike

19 opmerkingen:

  1. Leuk! En zo herkenbaar :-)
    Ik ben benieuwd naar het resultaat!
    Groetjes Mirjam
    PS: Ik weet niet of ik het al verteld had, maar ik heb een nieuwe bloglink: www.moostlycards.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg herkenbaar! Ik was begonnen met Schaap Suusje van Stip & HAAK, maar die ligt inmiddels alweer aan de kant omdat ik begonnen ben aan iets anders wat bijna af is.. En stiekem ligt het garen voor een nieuw project ook al klaar!

    Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhh ik vind die zo leuk. Ik ben op dit moment into lalylala's, de dochter wil een draakje. Maar is ben zelf helemaal verliefd op dit popje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk project om te starten. Af ronden is ook leuk. Maar ik ben ook iemand met teveel projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk project om te starten. Af ronden is ook leuk. Maar ik ben ook iemand met teveel projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er staan wel een paar foutjes in het boekje hoor, dat je daar rekening mee houdt... Er is op Facebook een groep voor de pop en daar heeft men geprobeerd om alle foutjes op een rijtje te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat heb ik gehoord :) ik ben al een tijdje lid van die facebook groep dus dat gaat helemaal goed komen!

      Verwijderen
  7. Haha, heel herkenbaar inderdaad. Ik had dan wel iets afgemaakt vandaag, maar heb ook nog een paar UFO's liggen... Toch maar direct aan iets nieuws begonnen, hihi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is ook een hele mooie pop. Het basispatroon stond een tijd geleden ook in de knippie en staat hier ook op het steeds langer wordende to do lijstje ;-). Ben benieuwd naar jou resultaat.
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zijn we erg he,wij hebben het boekje ook en inderdaad nog niets uit gemaakt....;D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is hier hetzelfde hoor. Moet nog heel wat afmaken en toch vind ik steeds iets nieuws om aan te beginnen. Denk dat we niet de enigen zijn hier te lezen.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh dingen afmaken is ook niet mijn sterkste kant ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, overal hetzelfde dus, als ik de commentaren bekijk.
    ik ben tegenwoordig wat strenger voor mezelf. hoewel.....er liggen al een half jaar een paar blokken voor een gehaakt gordijn in de kast... Ssstt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo herkenbaar! Ook hier liggen nog wat af te maken projecten maar ja dan komt er weer zoveel leuks voorbij. Ben benieuwd naar de popjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, ben heel benieuwd! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, maar zoiets kun je toch ook niet in je kast laten liggen? :-)) veel maakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad, erg herkenbaar! Het boekje staat ook nog op mijn verlanglijstje dus ik ben erg benieuwd naar je poppetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews