donderdag 5 februari 2015

Sfeervolle potjes

Voor de school van mijn oudste dochter werd mij gevraagd of ik wat dingetjes wilde haken voor de fancy fair die in het voorjaar plaats gaat vinden :)

Ja als creabea mama vind ik dat natuurlijk een heel erg leuke opdracht :D :D

Ik maakte alvast 2 proefpotjes van restjes Scheepjes stone washed 



Gezellig toch? Kaarsje erin en klaar!

Nu zijn dit wel erg winterse kleuren dus ik had bedacht om er sowieso ook wat in lieve pastelkleurtjes te maken voor de fancy fair zoals lila,roze,mintgroen enz.

Dat zijn toch wel DE kleurtjes van het voorjaar ;)


Deze potjes heb ik afgewerkt met een hartje zodat het een romantisch en een beetje brocante aandoet vinden jullie ook niet?

Maar zonder het hartje zijn ze ook al erg leuk!


Het patroontje vind je op Vera's blog


Zij omhaakte een klein babypotje en ik een slagje groter maar dat is vanaf toer 14 makkelijk aan te passen door nog een ronde of 2 verder te haken ;)

Ik wens jullie allemaal een mooie donderdag toe!

Liefs Henrike

18 opmerkingen:

  1. Ik zag eerst de foto en dacht: die komen me bekend voor! Leuk dat je even naar mijn blog linkt! Met Stonewashed garen zijn de potjes ook erg mooi geworden.

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liieve sfeerpotjes en met die harten helemaal top in deze tijd van het jaar.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig en sfeervol gehaakt ...
    Passen zo thuis in een brocante interieur ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig! Dat doet het vast goed op de fancy fair.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Die gaan vast als warme broodjes over de toonbank ;-)
    Succes met meer potjes omhaken!
    Groetjes,
    Mirjam
    PS: Ik heb een nieuwe bloglink: www.moostlycards.blogspot.com (ik weet niet goed of mensen erop komen, dus vermeld ik het maar bij iedereen die weleens op mijn blog komt kijken ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de link :) ik heb je voor de zekerheid gewoon weer opnieuw op de leeslijst gezet :) mis ik in ieder geval niks ;)

      Verwijderen
  6. Heel leuk! Ik vind deze naturel kleuren ook mooi, maar het is zeker een goed idee om er ook nog wat in pastelkleurtjes te maken. Succes!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk ideetje!
    Zulke dingetjes gaan meestal wel goed.
    En naturel is ook altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de potjes super en met dat hartje eraan heeeeeeeeeeeeeel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk met het Stonewashed, komt helemaal tot zijn recht zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk, mooie kleuren voor nu. Bonte kleuren ook leuk voor de zomer(tuin). Denk dat ze snel uitverkocht zijn op de fancy fair.
    groet,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig leuke potjes! Leuk met de hartjes eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey how are you? I have come to your blog through a blog friend. I liked it so much that I have become a follower. I invite you to meet my blog, I hope you like it. a greeting
    http://awesomeneedles.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews