zondag 15 maart 2015

Dromenvanger

Ondanks mijn zere keel van vandaag kon ik toch lekker even ontspannen met een leuk en makkelijk haakwerkje <3

Op de blog van draad en praat  zag ik een geweldige dromenvanger die zij had gemaakt

Gelijk verliefd dus <3 <3

Lisanne maakte hem in een zachte lichte tint en ik maakte hem met mijn voorliefde voor felle kleurtjes lekker in het knalroze en paars! :D

Lekker girly!!

 En wat een toffe steek is die puffstitch toch!!

Ik maakte met deze steek al eerder 2 wintersetjes voor mijn meiden

Ben je nieuwsgierig klik dan HIER  en HIER


Hij hangt op de slaapkamer van mijn lieve meisjes en wellicht helpt de dromenvanger hun de nare dromen te verjagen 



De tak/stok lag maar te liggen in het dienblad en heb ik ooit gevonden in het bos en ja deze doet perfect dienst voor de dromenvanger ;)

Super dus!


De veertjes en kraaltjes had ik ook al eens aangeschaft en komen mooi uit zo met de kleurtjes


Hij staat superleuk aan de muur :D

Ik haakte de dromenvanger met Royal van Zeeman

De meiden en ik zijn er erg blij mee!

Verder haakte ik vandaag ook nog een stukje aan de gehaakte popjes van mijn dochters en die schieten ook al fijn op


 Verder afgelopen week heerlijk genoten van het weer

Jammer dat het nu even wat grijzer is maar morgen beloofd het weer LENTE te worden

Ook heb ik sinds kort Instagram

Wat een super inspiratiebron is dat zeg! 

En nu kan ik al mijn foto's daar droppen en jullie laten meegenieten met wat ik zoal meemaak en haak :D :D

Wil je mij ook gezellig volgen?

Klik dan op onderstaande link


Ik wens jullie een hele fijne zondagavond verder toe!

Ik neem nog een kopje thee met honing

**kuch-kuch**


Liefs Henrike

13 opmerkingen:

  1. Wat vervelend van je keel, dat is niet leuk! Maar die dromenvanger is de BOM!! Echt heel gaaf geworden in deze kleuren!! Fijne aaf en beterschap, Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jee... Keelpijn is niet fijn! Beterschap gewenst en drink maar lekker veel thee dan ja. Leuk om de dromenvanger hier in heel andere kleuren terug te zien. Staat erg leuk! En, worden jouw popjes ook zo ongeveer als Poppemieke van Sandra (beautiful boardwalk)? Succes ermee! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zoiets is wel de bedoeling :) ik hoop dat ze net zo mooi worden als die van Sandra!

      Verwijderen
    2. Hee, wat leuk! Ik reis even terug in de tijd én zie dubbel als ik naar jouw foto kijk! :-))
      Ben benieuwd, een blondine én een brunette! Heel veel succes, ik volg je vorderingen op de voet.
      Lieve groetjes,
      Sandra

      Verwijderen
    3. Leuke dromenvanger; die komt mooi uit op de muur.
      Heel veel beterschap, hopelijk ben je er snel vanaf, an die nare keelpijn.

      Verwijderen
  3. Ik kwam hier via via terecht en wat een mooie dingen maak je ! Die dromenvanger is prachtig ! Hier ook een beetje zere keel, ga jouw voorbeeld volgen met dat theetje. Veel beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige dromenvanger in een heel leuk flashy kleurtje. Vind de modernere versies van dromenvangers heel leuk.
    Verzorg je maar goed. Kopje thee, citroen en honing is een heilzaam middel.
    Ik eet geregeld verse gember als ik beginnende keelpijn heb en dan gaat dit snel over.

    Fijne week en snel beter, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap met de keel. De dromenvanger is erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi!! Mooie kleuren bij elkaar!! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelend dat je last hebt van je keel. Wel fijn dat jje puf hebt om te haken.
    De dromenvanger is mooi in die vrolijke kleuren. Jouw meisjes vinden hem vast ook mooi.

    Veel haakplezier met de poppetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super dromenvanger groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag op instagram bij minimoek dat je ook van katten houdt en kwam ze hier zoeken, maar dan vind ik een dromenvanger.
    Ook heel leuk!

    Brigitte van
    http://www.homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Brigitte,

      Hier op mijn blog plaats is voornamelijk iets over haken maar mijn poezenbeesten komen hier ook vaak voorbij :D

      Ik heb je gezellig toegevoegd op Instagram en volg je nu ook via je blog!

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews