zondag 22 maart 2015

Hyacint van papier

Hallo allemaal!

Vandaag op deze zonnige lentedag zijn we lekker aan het knutselen :D

Vanmorgen ook al in de kerk en nu dus lekker thuis

Samen met mijn dochters maakte ik deze vrolijke hyacinten van papier

Echt een superleuk werkje om met kleuters te doen :)


Wil je deze leuke papieren bloemen ook maken?

Klik dan HIER voor de uitleg


Hebben jullie afgelopen vrijdag ook nog iets meegekregen van de zonsverduistering?

Er kwam bijna op het einde van de verduistering een klein gaatje in de dikke bewolking en toen heb ik gelukkig nog een foto kunnen maken en wilde jullie deze foto niet onthouden :D :D

Cool he! Het blijft een bijzonder fenomeen...


Gelukkig vandaag geen bewolking maar heel veel zon!! 

Hier wel tenminste ;)

Geniet van deze dag!!

Liefs Henrike

2 opmerkingen:

  1. Mooie hyacinten die gelukkig minder sterk ruiken als de echte bloemen. Daar krijg ik altijd hoofdpijn van.
    Jammer dat er met de zonsverduistering zoveel wolken voor zaten. Nu met jouw foto zie ik er nog iets van.

    Groetjes en fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze ruiken idd altijd sterk Margaret! Ik vind ze stiekum zelfs stinken :O

      Dus een hyacint van papier is dan een goede oplossing :)

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews