zaterdag 18 april 2015

Hiep hiep hoera!!

Morgen is het zover!

Een draadje los bestaat 2 jaar!

Na 2 jaar vind ik het nog steeds ontzettend leuk om te schrijven over wat mij bezig houd rondom mijn creatieve leventje ;)

Eerst wilde ik wachten tot morgen om dit blogje te posten maar ik kon niet wachten :P


Nou is het zo dat wie jarig is trakteert!

Dus..wat ga ik weggeven....??

Kennen jullie die onwijs leuke bosdieren van Lisanne van het blog draad en praat?

Nee....???????

Nou ga dan eens snel kijken op haar blog draad en praat 

Lisanne is de ontwerpster van o.a. deze schattige bosdieren


Op bovenstaande foto (die door Lisanne gemaakt is) pronken al haar bosdieren op een rijtje

Zelf heb ik Flos de vos en Roos de haas al eens gehaakt en oh wat zijn het schitterende patronen

Ik ben fan :D

Nou ga ik samen met Lisanne 2 lieve volgers van mijn blog blij maken met zo'n super leuk bosdier patroon :)

Is dat leuk of is dat LEUK????

Voorwaarde is wel dat je volger word van mijn blog en de keuze van je favoriete bosdier te plaatsen in een reactie hieronder

Ik ben tegenwoordig ook te vinden op Instagram dus als jullie het leuk vinden om mij daar ook te volgen dan ben je van harte welkom :)

Volgende week zondag maak ik de 2 winnaressen van deze give away bekend

Spannend!!!

Geniet van het weekend! Hopelijk laat de zon zich nog lekker even zien

Mijn zonnetjes brachten mij al een mooi zonnig boeketje <3


Fijn weekend iedereen!

Liefs Henrike

34 opmerkingen:

  1. Als eerste natuurlijk van harte!! Ik snap dat je niet kon wachten met dit leuke berichtje!
    Ik waag graag een gokje voor Finn de Eland
    (natuurlijk ben al lang volger :) van Lisanne overigens ook :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd :D Ik vind ze allemaal heel erg leuk. Maar Bor de Wolf is wel mijn favoriet <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte. Volger ben ik al. Ik vind Dot het hertje een echt dotje dus voor dat patroon doe ik graag mee. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg je al een hele tijd, aan diertjes waagde ik me nog nooit, maar ze zijn wel reuzelief! Ik weet niet wie wie is op de foto, maar die middelste vind ik wel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd. Volger ben ik al een tijdje. Wat een leuke diertjes zijn het toch. Fijne avond :-).

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh wat leuk! Dikke proficiat :-). Flos de Vos lijkt me wel een leuk bosdier om te maken :-D!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!! Ik volg je al een tijdje en lees met veel plezier jouw berichtjes. Ook Draad en praat volg ik en ik vind de bosdieren prachtig! Daarom maak ik graag een kansje op Finn de Eland. Hopelijk ga je nog heel lang door met jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je blog verjaardag. Leuke give aan. Doe graag mee.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. volger ben ik al en ja kiezen is moeilijk met zo'n leuke give away ik ;laat me graag verrassen
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben al een volger, en ik vind Flos de Vos wel heel leuk om eens te kunnen haken. Ik maak ook nog een link op mijn blog, naar je give away,
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alvast van harte proficiat met je tweede blogverjaardag! Je schatten hebben al voor de bloemen op tafel gezorgd, hoe lief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!! Wat een leuke give away. Toevallig ben ik nu Flos de vos aan het haken dus ik loot niet mee. Ik ga je op instagram volgen. Sinds afgelopen week heb ik een instagram account dus....
    Nogmaals gefeliciteerd met je blogverjaardag. Liefs, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met 2 jaar bloggen!
    Dot het hertje wil ik wel graag haken.
    Veel blogplezier voor de toekomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefelciteerd! Je blog volg ik al een poosje en ik vind het altijd leuk om er even op te kijken. :) Ik zou graag meedoen voor Bor de wolf, want ik hou van honden en wolven en alles wat er mee te maken heeft. :)
    groetjes Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoera voor jou ! Leuk hoor, de beestjes ook maar ik houd niet van beestjes haken dus ik gun het een ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dikke proficiat met je blog, doe metveelpleier mee aan dee giveaway
    groetjes
    Micheline (kruissteekmieke.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte! Wat leuk! Ik zou graag het patroon van de haas winnen, zodat ik hem voor mijn zoontje kan maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd Henrike!
    En natuurlijk ken ik Draad & Praat :-)
    Alle bosdieren zijn leuk, maar deze giveaway laat ik even aan me voorbij gaan, want er moeten eerst wat ufo's en wip's af :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh super! Ik ben al een poos volger van je blog, maar draad & praat kende ik nog niet, bij deze is dat dan gebeurd.
    Gefeliciteerd en hopelijk mogen we nog lang volger blijven. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met je tweede blogverjaardag!!! Volger ben ik al bij jullie allebei. En na overleg met de dames willen wij heel graag een kansje wagen voor flos de vos die
    Liefs berber

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gwfeliciteerd met je 2e blogverjaardag. Hopelijk ga je nog lang door met jouw leuke blog.
    De bosdieren van Lisanne zijn superleuk. Jouw Roos uit deze serie was laatst zo schattig. Ik waag een kansje voor Roos de Haas.
    Ik plaats een linkje op mijn blog. Dan kunnen nog meer mensen jouw leuke blog gaan volgen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mijn felicitaties Henrike! Hopelijk mogen we nog heel lang genieten van jouw leuke en zeer creatieve blog en berichtjes.
    Flos de Vos is ongetwijfeld mijn favoriete bosdier waar ik een gokje wil voor wagen.

    Fijne zondag, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wát een leuk blog heb je! En dat al twee jaar lang en nu pas ontdek ik je.... Ik ga je zeker volgen, ook op instagram. Ik ben fan! Mocht je mij toevalligerwijs een bosdieren-patroon willen geven (héél graag ;-)!) dan zou ik graag Roos de Haas willen maken. Ik ben verliefd op haar ballerina's en zou er graag een zachtroze tutu bij willen maken, dat lijkt me zóóóó lief <3! Fijne feestdag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik zou heel graag meedoen.! het voorlaatste beestje in de rij vind ik echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van Harte !!!!!!
    Roos de Haas vind ik wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Allereerst van harte met je 2-jarig jubileum. Ik doe het jullie niet om te schrijven over hobby's en zo. Petje af.Ikzelf ben gisteren 60 geworden. Met het doorlezen van alle e-mails en blogs ben ik ook weer eens even langs die van Lisanne gegaan en ik zie dat ze weer een nieuwe aanwinst heeft: Finn de eland. Lat ik die nu de leukste vinden? Wat een snuit. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte met het 2 jarig bestaan van e blog en wat een leuke give away.
    Ik doe graag mee, en ik ga voor Roos de Haas.
    Nog vele blog jaren erbij gewenst!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte met het 2 jarig bestaan van e blog en wat een leuke give away.
    Ik doe graag mee, en ik ga voor Roos de Haas.
    Nog vele blog jaren erbij gewenst!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke give-away! Ik kende je weblog niet, maar ben volgster geworden, niet alleen om de give-away, maar ook om je andere inspirerende blogposten. Graag zou ik het bosdier helemaal rechts op de foto willen winnen. :) Oja, nog van harte gefeliciteerd, zou het helemaal vergeten..;)! Fijne week,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Van harte gefeliciteerd. En wat een leuk feestje zo'n give away. Mijn favoriet is Roos het konijn. Echt een knuffel konijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ook van de mingle-mangle dames natuurlijk
    gefeliciteerd,ons lijkt flos de vos wel een uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd. Ik ben net volger geworden en vind het patroon van roos de haas wel leuk. Flos de vos heb ik al gemaakt en die is erg leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Sinds kort heb ik eindelijk ontdekt hoe ik reacties kan plaatsen.....als de 50 gaat naderen werkt het toch allemaal niet zo snel meer ☺ Maar nu kan ik dus ook eindelijk eens meedoen aan een give-away☺😊 Dat op zich is al een feestje. Ik laat me overigens evt. gewoon maar verrassen wat een patroontje betreft.....en op naar de volgende blog-verjaardag want daar doe je ons allemaal een groot plezier mee. Fijne dag nog ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Sinds kort heb ik eindelijk ontdekt hoe ik reacties kan plaatsen.....als de 50 gaat naderen werkt het toch allemaal niet zo snel meer ☺ Maar nu kan ik dus ook eindelijk eens meedoen aan een give-away☺😊 Dat op zich is al een feestje. Ik laat me overigens evt. gewoon maar verrassen wat een patroontje betreft.....en op naar de volgende blog-verjaardag want daar doe je ons allemaal een groot plezier mee. Fijne dag nog ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews