dinsdag 21 april 2015

Omhaakte sfeerpotjes

Hallo allemaal! Ik ga eens kijken of dit werkt want schrijf nu voor het eerst een blogberichtje vanaf mijn telefoon haha!

Ik poste onderstaande foto op Instagram en kon het niet laten om hem hier ook even te laten zien :)

Heeeeel veel omhaakte potjes! 


Gaaf he? Het is het welbekende patroontje van 


Ik maakte ze voor de kleedjesmarkt die half juni op het schoolplein van mijn meisjes school zal plaatsvinden :) er zal dus naast de kleedjes een knutselkraampje aanwezig zijn met o.a. mijn gehaakte spulletjes. 

Ik ben ook al bezig met vrolijke haarclipjes en ga even kijken wat ik nog meer kan maken. Ik dacht zelf aan leuke sleutelhangers of zo.

Of hebben jullie nog leuke ideetjes voor mij?

Nou ik wens jullie nog een fijne avond!

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. Die zien er leuk uit, ze gaan vast goed verkopen!

    Groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is gelukt met je berichtje zo te zien! ;) Wat een vrolijke potjes zo bij elkaar, ik hoop dat ze goed zullen verkopen. Sleutelhangers lijken me ook wel een goed verkoopbaar product, en gepimpte haarknipjes ook! En misschien nog van die koekiemonster- of kikkerpotjes? Succes en de groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die zien er erg leuk uit succes met de voorbereidingen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo de lichtjes per kleurtje van twee ...
    De sfeerbrengers zullen beslist goed de deur uit gaan ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er erg leuk uit moet ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zien ze er leuk uit zeg. Zodra ik tijd heb wil ik dat ook weer gaan doen, voor mijn moeder. Fijne woensdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er heel leuk uit, dat gaat vast de aandacht wel trekken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat is leuk! (bladwijzers haken misschien? Altijd goed op een school)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello, I love your crochet, it is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet with free patterns and free crochet diagrams, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews