vrijdag 3 april 2015

Roos de haas

Ja hoor ze is af voor Pasen hihi!


Roos de haas is een lieve haas uit de lijn bosdieren van Lisanne van draad en praat

Ik haakte Flos de vos al een tijdje eerder

Hij voelde zich de laatste tijd wel een beetje eenzaam en dat vroeg om een nieuw vriendinnetje



Wat een lief stel he <3 <3

Nog even een close up van haar koppie


En deze foto van gisteravond wilde ik jullie ook niet onthouden


Samen The Passion kijken hihi!!

Nieuwsgierig geworden?

Klik dan HIER als je haar patroon ook wilt kopen :)

Ik wens jullie op deze goede vrijdag alvast allemaal een fijn paasweekend!


Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. Super schattig! Fijn dat je hem voor de Pasen af hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Roos is prachtige gelukt, vrolijk Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Roos de Haas is prachtig! Echt een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk joh! En de kleur is prachtig bij Flos! fijne paasdagen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en heel gezellig zo die twee naast elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk om mijn schatten bij jou te zien!! Ik ben helemaal verliefd!!! Fijn paasweekend! X Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze is leuk! Mooi stel samen :-)
    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij zijn ze nu al dikke vriendjes...

    Fijne paasdagen en lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk stel die Roos en Flos.
    Dat heb je prachtig gedaan!

    De foto van jouw duo voor de tv is ook erg geslaagd.

    Fijne paasdagen,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje en ze hebben het precies erg gezellig zo met z'n tweetjes.

    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews