vrijdag 29 mei 2015

Haarclipjes en fijne dingen

Ik ben lekker aan het haken voor de kleedjesmarkt van dochterlief haar school

Naast de potjes die ik laatst haakte maakte ik nu een stel vrolijke haarclipjes


Bloemetjes en hartjes doen het volgens mij altijd goed bij kleine meisjes <3



Het patroon van de bloemetjes vind je HIER

Het patroon van de hartjes vind je HIER

Ook scoorde ik deze week nog leuke vogelhuisjes voor buiten


Vind ze super!! Lekker vrolijk als je buiten zit :D

Ik kan van zoiets kleins al heel erg genieten haha!

Nu alleen het mooie weer nog ;)

Maar dat schijnt er volgende week aan te komen..

Ook ruilde ik mijn oude vertrouwde Golf in voor een Nissan Micra


Ik voel me helemaal de koningin in mijn nieuwe auto! 

Wat kan je daar dan blij mee zijn he!

Ik hoop er lang plezier van te hebben <3 <3

Wat een fijne dingen allemaal om dankbaar voor te zijn!

Ik wens jullie allemaal een zonnig en gezellig weekend!

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. Gezellige haaksels! Veel rijplezier in je nieuwe tuut-tuut :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke haarclipjes! Goed idee voor m'n eigen spruit :)
    fijn als er zoveel is om dankbaar voor te zijn...
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk voor de kleine dametjes zo'n hippe kleurrijke haarspeldjes! Ook de vogelhuisjes vind ik super leuk gedaan en zoals je zegt gezellig als je buiten zit :-)
    Nog heel veel rijplezier in uwe nieuwe vroem-vroem :-)

    Fijn weekend, lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, ik vind jouw vogelhuisjes prachtig! De haarclipjes gaan een groot succes zijn ! Ps: ik rijd ook met een micra, wel een ouder model. Veel plezier ermee, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, wat een leuke haarspeldjes. Onze oudste dochter zat met haarspeldjes op de kleedjesmarkt op school en verkocht met groot succes. Dat komt bij jou ook wel goed.
    De vogelhuisjes vind ik ook erg leuk. heb je ze in deze kleur gekocht, of zelf geschilderd?
    Ze zijn zo vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dan komt dat met de haarclipjes wel goed idd! De vogelhuisjes heb ik zo gekocht in die kleuren! Te koop bij die leuke winkel beginnend met een A. ;)

      Verwijderen
  6. Vrolijke haarclipjes, leuk!
    Ik ben ook dol op vogelhuisjes, staat zo gezellig :-)
    Veel plezier en geluk met je auto en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuke haarclipjes en wat een gezellige vogelhuisjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews