dinsdag 19 mei 2015

Van prinsessen traktatie tot blije weduwvrouw

Hallo allemaal in blogland!

Het is wat stilletjes in blogland merken jullie dat ook? Of zou dat met de tijd van het jaar te maken hebben of dat iedereen tegenwoordig aan de Instagram is :P

Ik ben er ook schuldig aan hoor! Je post gewoon erg snel een foto daar en je doet er o.a. op haakgebied enorm veel inspiratie op! 

Wil je mij ook volgen klik dan op het icoontje van Instagram rechts in de balk op mijn blog :)

Maar ik wil eigenlijk hier niet stoppen dus ik blijf gezellig blogberichtjes schrijven ;)

Nou wat heb ik allemaal gedaan de afgelopen dagen;

Gister was het best weer wennen aan het gewone leventje de kids weer naar school maar ook wel weer fijn wat regelmaat in mijn leven en die van mijn gezin :D

Gistermiddag trakteerde ons jongste meisje die in de meivakantie 4 jaar geworden was op de peuterspeelzaal prinsessen cupcakes




Wat hadden we een lol om de gezichtjes haha!Volgens dochterlief zongen sommigen heel hoog (die met dat ronde mondje)

Voor de juffen hadden we een lekkere chocholadereep gekocht en ik maakte het af met een vrolijk gehaakte strik naar een patroon uit het boek Haken en Kleur "feest"


Ze heeft genoten!!


Wel blijft ze nog even op de peuterspeelzaal tot aan de zomervakantie en dan mag ze na de zomervakantie naar de kleuterschool!

Kleintjes worden groot he! <3

Verder pimpte ik vorige week ook nog 2 kussentjes

De voorkantjes komen van eerder gehaakte kussens die helaas loslieten en niet meer mooi waren

Ik haalde de gehaakte voorkant eraf en maakte die vast aan een leuke hoes met bolletjesrand

De meiden hebben nu allebei een tof kussen made by mama op hun bed  :D


Ik pimpte ook nog een rotan hart hangertje


Men neme een leuke foto en wol en wikkelen maar!

Ik zeg;leuk effect! :D

Oh en deze laatste foto wilde ik jullie niet onthouden


Ik zag laatst een oproep op Facebook voor vrijwilligers die naar Moldavie gaan om mensen te helpen en er werd wol gevraagd zodat er warme dekens en dergelijke van gehaakt of gebreid konden worden door de vrijwilligers daar!

Deze weduwvrouw was dan ook erg blij met mijn tas vol met wol die nu dus bij haar is aangekomen :D

Ik heb immers genoeg wol! Ook supergaaf dat ik een foto toegestuurd kreeg!

Ik wens jullie allemaal een fijne dinsdag verder en graag tot een volgende keer!!

Liefs Henrike

15 opmerkingen:

  1. Een originele traktatie hoor ...
    De gepimpte kussens zijn keitof ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe traktatie heel origineel.
    Je kussens vind ik ook heel leuk, maar de foto van de stralende weduwe is prachtig. Fijn dat je die foto kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een toffe traktaties!!
    en wat leuk dat jouw volle tas zo goed ontvangen is en je er als dank zo'n lieve foto voor terugkrijgt! GOED bezig TOPPER!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke traktatie. Wat zullen ze genoten hebben.
    Lief van je at je de wol hebt opgestuurd. En dat ze je een foto toe sturen is helemaal een mooi bedankje. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De titel van je bericht was bijzonder intrigerend. Heel erg leuk, de traktatie en ook mooi dat je zo'n foto kreeg, dat je weet dat er echt iemand blij gemaakt is met je gift!
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke traktatie. Dat ga ik proberen te onthouden voor later ;-).
    En wat geweldig dat je iemand blij hebt kunnen maken met je zak wol.
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke traktatie en fijn als je iemand blij kan maken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke traktaties en ook de kussens zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met je lieve jongste dame, leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige traktatie!! Super tof gedaan! X Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat leuk dat je een foto hebt van degene die blij is gemaakt met jouw bolletjes wol!! En wat een grappige traktatie zeg, die gezichtjes zijn inderdaad lollig. ;) gefeliciteerd met je 4jarige dochter en fijn dat ze nog even op de speelzaal mag blijven.
    Je kussens zijn ook erg leuk zo! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Felicitaties alsnog voor de jarige. Prachtige, lekkere en leuke traktaties. Wat gaat de tijd toch snel hé.
    Leuke foto's trouwens.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, jij bent een kei in "creatief zijn", volgens mij kan jij alles!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Al je creaties zijn heeeeeeeeeel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kussens! En hartverwarmend, die foto uit Moldavië... Echt fijn. groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews