maandag 8 juni 2015

Babystuff

Ola!

Ik maakte vorige week deze schattige slippertjes voor een babymeisje van een kennis van mij


How cute!! <3

Het was er ook wel weer voor he!



Het patroon van de slippertjes vind je HIER

Even leuk inpakken en voila

Je hebt een leuk cadeautje voor een lief meisje


En deze foto's kreeg ik terug van de mama <3 <3


Ook maakte ik nog een leuk speendoekje voor het dochtertje van een vriendin van  mij


Allebei is het in goede orde ontvangen nou daar doe je het toch voor! Om mensen blij te maken met je maaksels :D

Vanavond ga ik nog even verder aan de knutsel voor de kleedjesmarkt van volgende week

We gaan leuke canvasjes pimpen :)

Heb er helemaal zin in!!

De resultaten zien jullie vanzelf wel verschijnen op mijn blog :D :D

Fijne dag!!

Liefs Henrike

8 opmerkingen:

  1. Prachtig gehaakt voor de kleine baby ...
    Een fijne start van de week ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superschattig, vooral die baby slippertjes 💗

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat had je dat leuk ingepakt! Altijd supercute, baby slippertjes. Ik heb ze destijds ook voor m'n nichtje gemaakt. Alleen blijven ze niet echt zitten aan die trappelgrage babyvoetjes, hihi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze blijven wel goed zitten want er zit nog een extra bandje aan de achterkant :) ik denk dat dat wel scheelt!

      Verwijderen
  4. schattig en ben benieuwd naar de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige cadeautjes!
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh die aan foto van die slippertjes. Zooo schattig!! Daar doe je het toch voor.
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews