maandag 15 juni 2015

Canvasjes pimpen en de laatste sleutelhangers

Joehoeee!!

 Ik heb deze week heerlijk een weekje vrij van de markt :D

Er staan een aantal leuke en spannende dingen op het programma maar daarover vertel ik later meer ;)

De laatste sleutelhangers voor de kleedjesmarkt zijn in ieder geval klaar



Wat zijn ze allemaal vrolijk geworden!

Ik vind de theepotjes erg schattig!

Voor het patroon daarvan moet je gauw eens een kijkje nemen bij Bonjoli

Zij maakt erg leuke dingen dus de moeite waard om daar even rond te snuffelen

Samen met nog iemand anders van de activiteitencommissie pimpte ik ook nog deze leuke canvasjes






Met wat verf/tijdschriften/kranten en knopen gingen we aan de slag en...

VOILA!!!

Ik vind het resultaat zelf heel erg leuk geworden!

Op naar woensdag!

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. Super mooie en leuke creaties. Succes met de verkoop ervan!
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een inspiratie! Erg leuk, vooral de vogeltjes springen er voor mij uit!
    Geniet van je weekje vrij!
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De theepotjes vind ik echt geweldig!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk en die theepotjes erg leuk geworden al zal het wel een gepriegel zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super, op ig zag ik al eea voorbij komen, maar het is nog veel gezelliger om hier alles lekker te bekijken en te lezen.
    Dank je voor de link.
    FIjne dag,
    Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor en nu verkopen maar...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker bezig geweest, zou fijn zijn als alles verkocht wordt, go for it!
    Veel plezier met al die leuke dingen die op de planning staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke sleutelhangers!
    De canvasjes zijn echt gaaf, vooral die met de
    vogeltjes en de bomen met knopen vind ik
    geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie sleutelhangers die theepotjes zijn schattig ,ook mooie kaarten groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews