vrijdag 23 oktober 2015

Kiekeboe!!

Hallo!

Daar was ik weer eens! Hebben jullie mij gemist?

Ik ben echt te lang weggeweest na mijn zomerstop maar de tijd gaat ook zo erg snel!

En zo zijn we alweer beland aan het einde van de herfstvakantie...

Plus dat er de afgelopen tijd van alles gebeurd is in huize de Graaf

Maar wel leuke dingen :D :D

Zo hebben wij ons huis tijdens de zomervakantie te koop gezet en met 4 weken verkocht! :O

Superfijn en spannend tegelijk!

Eind november gaan wij wonen in ons nieuwe mooie ruime huis :)

Wat een superfijn vooruitzicht!

Maar zo'n verhuizing brengt natuurlijk ook de nodige drukte met zich mee..

Vandaar mijn afwezigheid maar toch heb ik niet stil gezeten dus ik zal even wat foto's laten zien van wat ik de afgelopen tijd allemaal heb gemaakt en heb gedaan:D

Ten eerste maakte ik voor het einde van de kleuterperiode van onze oudste dochter een afscheidscadeautje voor haar juffen

Leuke gehaakte theezakjes:



Inmiddels zit dus de oudste in groep 3 en de jongste in groep 1 dus tijdens schooltijd kan ik lekker ruimen en inpakken!


Tijdens de zomervakantie maakte ik ook de meiden hun gehaakte poppen af:




Zo schattig en er word zo lief mee gespeeld! Ik kocht simpele koffertjes bij de Action en ze hadden een mooi bedje

Na de zomervakantie was het weer tijd voor school en mocht mijn oudste meisje trakteren in haar klas :)

Ik maakte lekkere fruitbekers:



Ja en toen was het zomaar ineens herfst en maakte we mooie spinnenwebben:


En maakte ik mijn CAL2014 deken af!

En tevens ook druk bezig met mijn 2e deken af te maken ;)


Maakte we heerlijke boswandelingen:


Bakte we paddenstoel cakejes:


Rijgde we kralen:



En won ik een mooie give away bij Susan van het blog:



Wat een prachtige ketting!

Nogmaals bedankt lieve Susan!

Zo dat was dan wel weer een hele waslijst maar ik ga proberen weer wat vaker te schrijven!

Hele fijne dag iedereen!

Liefs Henrike

11 opmerkingen:

  1. Wat een bedrijvige bij ben jij geweest ...
    Leuke vooruitzichten een nieuw huis ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jullie jullie huis zo snel verkocht hebben! Spannend hoor, zo'n verhuizing! Veel succes, ik hoop dat alles perfect verloopt.
    Jullie zijn ook nog lekker crea bezig geweest, heel leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige blog weer, Henrike! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd in alle opzichten!
    En wat heb je veel gecreëerd!
    De ketting staat je fantastisch!!
    Fijn weekend,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De ketting staat je prachtig! Altijd fijn als iets goed ontvangen wordt en goed aankomt ;). Heel veel plezier ervan en een fijne verhuizing! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De foto's zien er zo gezellig uit! Die popjes zijn zo lief, en die spinnenwebben zijn heel origineel!
    Veel succes met verhuizen alvast, ben in mijn leven al 3 keer verhuisd en pff, ik hoop nooit meer want vind het zo vermoeiend :-)
    Fijn je nog eens te lezen, groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig blog! Allemaal leuke dingetjes. Gefeliciteerd met de verkoop en met je nieuwe huis. Altijd spannend een verhuizing. Heel veel succes de komende periode!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een verandering, een nieuw huis! Succes met alles inpakken en verhuizen! En wat goed dat je de deken afmaakte! Ik ben inmiddels ook aan een tweede deken begonnen volgens dat patroon!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je er weer bent! Leuke terugblik, vooral de theezakjes zijn leuk!!!
    Succes met de verhuizing, wat heerlijk om mee bezig te zijn, toch?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker creatief bezig geweest en voor allemaal gefeliciflapstaart nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fijn datje weer iets laat lhoren. Datis snel na 4 weken je huis verkocht.. De markt trekt behoorlijk aan... O, had jij die gewonnen mooie ketting is dat van Susan. Ik vind je cadeautje voor de juf erg leuk z'm theezakje, hahaha.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews