maandag 21 december 2015

Kerstboomkaartjes

Goedemiddag iedereen in blogland :)

Afgelopen dagen deze leuke kerstkaartjes gemaakt voor mijn nieuwe buurtjes <3


Inmiddels zijn we heerlijk aan het genieten van ons nieuwe huis en de kerstvakantie!

Het patroon van het kerstboompje op het kaartje kan je vinden op het blog van Ellebel :D ik heb alleen de voorkant gebruikt en deze op een kaartje geplakt,hoe leuk en simpel kan het zijn ;)

Hierbij de link:


Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een gelukkig en vooral gezond en creatief 2016 

Liefs Henrike

6 opmerkingen:

  1. Een lief kaartje is het geworden. Jij ook hele fijne kerstdagen en geniet van de vakantie.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!! Dit ga ik volgend jaar doen, bedankt voor het idee!

    Groetjes
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! Dit ga ik volgend jaar doen, bedankt voor het idee!

    Groetjes
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! Dus jullie eerste kerst in 't nieuwe huis! Ik hoop dat het al helemaal THUIS is.
    Goede feestdagen gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk zo'n zelfgemaakte kaarten. Tof !!!

    Fijne feestdagen, lieve groeten Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Simpel misschien, maar super leuk!
    Gezellige kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews