vrijdag 12 februari 2016

Deken 2 CAL 2014 KLAAR!!

Goedemorgen bloggers,

Ik presenteer u met trots mijn 2e Cal 2014 deken ;)



Hij is af! :D :D

Deze deken is voor mijn jongste dochter

Voor onze oudste dochter maakte ik de deken in een andere kleurstelling en in DIT blogbericht kun je er een foto van terugvinden

Wat een plaatje he? Wat ben ik blij met deze grote partij wol omgetoverd tot een uniek project!

Wat ik vooral erg gaaf vind is dat mijn kinderen later kunnen zeggen;

''Kijk,deze deken heeft mijn moeder vroeger voor mij gemaakt" :P

Want nu hebben ze allebei zo'n gave deken <3

Nog even een close upje:


Wat een mooie stapel <3




Ik wil in het bijzonder nog even Tertia en Jolanda bedanken voor dit mooie project :)

Ook al heb ik er 2 jaar over gedaan :P

Hele fijne vrijdag en alvast een prettig weekend!


Liefs Henrike

15 opmerkingen:

  1. Supermooi, ik ben het mijne begonnen, maar het is nooit afgeraakt. De bolletjes kregen ondertussen een ander leven!
    Groetjes Sofie en fijne vrijdag voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh Henrike, wat is die mooi geworden!!! Echt supergaaf!

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi geworden en het maakt niet uit hoelang je er over doet als ie maar af komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supeermooi. Deze kleurcombi is zo vrolijk. Jouw dochter zal vast altijd met een lach op haar gezicht vertellen dat jij deze deken voor haar hebt gehaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, wat een vrolijke kleuren! Heel mooi en bijzonder dat je beide dochters nu zo'n mooie deken hebben :-)
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze deken blijft gaaf om te zien! Fijn dat-ie af is! Dat zal vast heel goed voelen!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is inderdaad een plaatje. Echt super mooi. Ik ben ook met de CAL 2014 bezig, een heerlijk project!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi geworden en knap dat je doorgezet hebt (helaas ben ik afgehaakt). :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi werk Henrike, daar mag je zeker heel trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Super leuk dat je dat voor je dochters gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouw, Geweldig mooi!
    Heerlijk... als het dan af is en zo gewaardeerd word hé.
    Wat zullen je dochters er veel plezier van hebben :-)
    lieve groetjes van iefke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super mooi geworden!! Daar mag je met recht trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews