dinsdag 1 maart 2016

Gehaakte portemoneetjes

Vandaag vierden de juffen van onze oudste dochter hun verjaardagen en daar hoort natuurlijk een cadeautje bij :)

Ik maakte voor allebei een gehaakt portemoneetje in lieve lente kleurtjes 


Volgens mijn dochter waren ze er heel blij mee ;)

Zo nu nog even met de beentjes omhoog net als zonet toen onze jongste aan het zwemlessen was (ze is vorige week gestart) heerlijk zo toch? 


Verplicht iedere week een uurtje niks doen :) ook niet verkeerd! Mss volgende week een boek of haakwerkje mee? Ik zeg goed idee :D

Fijne avond nog!

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. Beautiful;)
    http://kreatywniejemy.blogspot.com/2016/01/pokoik-dziecka.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi en warm gebaar ...
    Fijne woensdag ...
    Lieve Groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat zijn die portemonneetjes leuk geworden :D
    Ik nam ook altijd een haakwerkje mee naar het zwembad. Meestal kwam ik er alleen niet aan toen, omdat ik verging van de hitte, whahaha.

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gemaakt, Henrieke! Mag ik zo brutaal zijn om het patroon te vragen. Ik heb onlangs ook twee klipjes gekocht en wil daar ook graag een portomoneetje van maken.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb onderstaand patroontje aangehouden. Maar wel iets aangepast naar het aantal gaatjes van het beugeltje! Succes!

      https://hobbydingen.wordpress.com/2014/12/29/haakpatroon-portemonneetje-met-bloemetje/

      Verwijderen
  5. Wat een leuke portemonneetjes! Kan me helemaal voorstellen dat de juffen blij waren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk en origineel en op het zwembad tijdens de lessen van de kinderen daar heb ik wat afgebreid :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig die kleine beursjes. Altijd handig ook.Zullen ze blij mee geweest zijn. En ja goed plan haakwerkje mee naar zwemles en relaxen maar.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews