zondag 6 maart 2016

Stoffen voorjaarskrans

"Mama,die andere krans kan echt niet meer hoor! "

"Dat is een kerst/winterkrans" Aldus de meiden :D

Oke dan maken we toch een andere ;)

Tadaaaaa....!!


Op het blog sillyoldsuitecase zag ik deze supergave voorjaarskrans


Makkelijk te maken met een strokrans of ijzeren ring en wat stukjes/reepjes stof


Een leuk klusje! Connery vond het ook erg leuk al die gekleurde stofjes ;)



Even poseren bij mijn pastel vaasjes <3

Wat een kleurrijk geheel zo! 

Ik wens jullie een fijne zonnige zondag

Liefs Henrike

8 opmerkingen:

  1. Ooooh wat een leuk idee zeg!
    Kan ik ook wel gaan doen, ik heb lapjes zat :D

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk en lente-achtig, goed gedaan! En geef die superschattige Connery een knuffel van mij, love that cat!:-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke krans. Je kat is ook schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gemaakt en wat simpel, ziet er ingewikkelder uit, hihi! Geniet ervan..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een vrolijke voorjaarskrans. Leuk idee. Zo lief dat de poes ook even komt kijken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk en vrolijk deze krans.. Die gaat het hele voorjaar wel mee.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews