dinsdag 19 april 2016

3 jaar bloggen

Wat gaat de tijd ongemerkt snel voorbij!!!! :O

Vandaag bestaat mijn blog: een draadje los namelijk alweer 3 jaar! 


Sinds ik Instagram ontdekt heb verloeder ik mijn blogje ongemerkt nog wel eens maar ik probeer toch nog regelmatig een stukje te schrijven :D 

Nou wil ik toch wel graag een weggevertje doen ivm 3 jaar bloggen maar wat het is houd ik nog even geheim :)

Ik maak er een leuk verrassingspakketje van! 

Vind je het leuk om mee te doen? Kom mij dan gezellig volgen en laat hieronder een leuke reactie achter! Volgende week maak ik de winnaar bekend :D :D

Op naar nog veel nieuwe creatieve uitspattingen en weer een nieuw blogjaar:D

Liefs Henrike

41 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag blog ik ben benieuwd Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag blog ik ben benieuwd Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je al langer...en ja zoals je zei het is hier wat stiller.Maar het is je vergeven, doen waar je je goed bij voelt, dat is bijzonderste. Succes. Proficiat met de blog-verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je derde blogverjaardag. Verrassingen zijn altijd spannend.
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerde met je 3 e jaar!
    Ik doe graag mee met de verassing!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! :) en wat leuk dat je iets weg gaat geven. Ik doe graag mee, nieuwsgierig als ik ben ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh wat gaat de tijd snel zeg! 3 jaar alweer :D
    Ik doe ook graag mee, ik hou van verrassingspakketjes ;)

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat! Ik ben heel benieuwd naar dat pakje, hoor! Spannend....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je 3e blogverjaardag. Op naar een gezellig en creatief nieuw blogjaar naast instagram. Een verrassing? Wie wil dat niet? Ik waag graag en kansje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!!! Ik herken het wel. Sinds Instagram is het ook bij rustiger op de blog. Maar toch blijft het leuk om te doen. Dus blijf vooral bloggen en op instagram, dan blijf ik je volgen. Enne, een verrassing, altijd leuk!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op naar de volgende 3 jaar! Ik blijf volgen :-).
    Groetjes Anantha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Op naar nog vele jaren erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een blog lezen vind ik toch altijd nog leuker dan instagram . Dus ga zo door !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een blog lezen vind ik toch altijd nog leuker dan instagram . Dus ga zo door !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte met je blogverjaardag! Ik blijf je blog lekker lezen, ook al komt hij wat minder vaak.
    Fijne dag.
    Grtjs Erna

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Een verrassing is altijd superleuk! En ik volgde je al langer, en dat zal ik zeker blijven doen ook!
    Nog een dikke proficiat met je 3 jaar bloggen!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super, proficiat.En z'n verrassingspakket zou de max zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je 3 jarige jubileum! Zo'n verrassingspakket winnen zou mijn week helemaal goed maken...spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je 3 jarige jubileum! Zo'n verrassingspakket winnen zou mijn week helemaal goed maken...spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat leuk gefeliciteerd ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoe doe je het, steeds een verhaaltje schrijven. Pet af voor alle bloggers, maar ik kan dat niet. Gefeliciteerd met je 3 jarige blog en ga vooral door En ik laat me graag verrassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd! Hopelijk komen er nog vele jaren bij, ondanks Instagram.
    En een verrassing is altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd. Maak graag een kans op een verrassing, ben ik dol op.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte met deze mooie mijlpaal! En dat we nog maar veel plezier van je mogen hebben! Leuk dat je ook nog wat weggeeft, ik ben heel benieuwd ;-)
    Groetjes,
    Akkeien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je blog-verjaardag! Zo leuk, een verrassings-giveaway. Ben heel benieuwd! Groetjes, Klaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met deze mooie 3 jaar! Dat er nog maar veel meer mooie creaties gemaakt mogen worden! Ik doe graag mee aan je verrassings-winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je Blog verjaardag ,ik heb er van genoten .
    Ben erg benieuwd wat er in zit .
    Succes verder met je Blog !
    Hartelijke groet ,

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd, 3 jaar! Je maakt me nieuwsgierig met je verrassing-actie. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met je blogverjaardag. Ik zie je id meer op instagram voorbij komen. Tuurlijk doe ik mee met je give away ik houd wel van een verrassing.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd, met je blogjubileum ik doe graag mee en hou van verrassingen.
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd. Ik volg je blog al een poosje en ontdek steeds nieuwe dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Proficiat met je blogvertaartdag ;-) Ik laat me heel graag verrassen door jou!!!!
    Leuk, Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh wat leuk! Alweer 3 jaar! Ik lees altijd met plezier je blog (en Facebook :))
    Gefeliciteerd!!
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel herkenbaar. Instagram is zo lekker makkelijk en snel. Het is ook zo druk met al die social media, je komt niet meer aan haken toe, haha.
    Gefeliciteerd met je 3 jarige jubileum (ik ben pas een jaar bezig dus nog een groentje ;-)
    Ik waag graag een kansje want ben gek op verassingen...
    Groetjes van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. 3 jaar..." Dat zijn vele losse draadjes bij elkaar!!". Gefeliciteerd en heel veel suc6 met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd! Blijven bloggen hoor! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd. En instagram is inderdaad makkelijk en leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Van harte gefeliciteerd met je derde blogverjaardag. Verrassingen zijn altijd spannend. Ik doe graag mee.
    groetjes Iefke.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd! Volgen doe ik je al een poos! 3 jaar wat een tijd! En ik herken het met Facebook, instagram en twitter verslonst mijn blog ook... Maar snel weer wat schrijven! Ben benieuwd naar je verrassingspakket! Good luck! Haakse en veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd! Volgen? Al lang! Waarschijnlijk al vanaf het begin!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews