dinsdag 26 april 2016

De giveaway is gewonnen door.....

Wel 37 reacties gehad op mijn verrassings give away!! (Paar dubbele ertussen)


Dus vandaag is het tijd voor de uitslag!! Ik heb random.org het laten uitrekenen en nr. 29 is de gelukkige winnares!! Ik zet jullie gelijk even aan het werk dus ga maar tellen wie dat is ;) de winnares mag mij een mailtje sturen met adres en dan komt het verrassingspakketje zo snel mogelijk naar je toe!

Wel de dubbele reacties even overslaan :D :D 

Hele fijne dag toegewenst en veel plezier morgen! Ik hoop dat het weer een beetje mee gaat vallen :/

Liefs Henrike

8 opmerkingen:

  1. Oehhh bijna gewonnen... Voor de echte winnaar gefeliciteerd..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik juist na de winnares, als ik goed geteld heb! Proficiat voor haar!

      Verwijderen
  2. Winnaar, gefeliciteerd. En Henrike bedankt voor het organiseren van deze verrassingsgiveaway. Voor ons niet-winnaars wil jammer dat we nu niet kunnen zien wat de verrassing is.
    Morgen belooft qua weer niet veel goeds. Gelukkig kun je er ook met slecht weer een fijne dag van maken.

    Fijne koningsdag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd winnares! En jij bedankt voor deze leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd winnares :D

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah helaas, ik was nr 5... ;) gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews