zondag 3 april 2016

Kraamcadeautje en sleutelhangers voor het goede doel

Hallo allemaal op deze toch nog zonnige middag! Hopelijk blijft het even zo want dan kan ik zo nog even met mijn snoet in de zon vertoeven :D

Maar eerst nog even laten zien wat ik allemaal heb gemaakt de laatste tijd;

Laten we beginnen met een schattig girafje wat ik maakte voor een lief klein jongetje




Wat een moppie he!?

Zo met een leuk gevuld mandje met babyspulletjes word het een leuk persoonlijk cadeautje <3

Wil je deze leukerd ook haken klik dan HIER

Ook maakte ik voor de dames Debora en Sanne deze leuke sleutelhangers die ze verkopen voor het goede doel de Verre Naasten




De dames proberen geld in te zamelen voor een christelijke school in India om deze o.a. op te knappen en dergelijke zodat de kinderen daar ook veilig en wel naar school kunnen gaan

Ik hoop dat er inmiddels al veel sleutelhangers zijn verkocht 

Wil je meer info of een donatie maken klik dan HIER

Als laatste wil ik jullie nog wat kringloopvondsten laten zien;

Een leuk kastje voor op Fabienne haar kamer:


En een prachtig nostalgisch babyschilderijtje wat inmiddels ook bij Fabienne op haar kamer hangt:


Soms heb je echt geluk om daar mooie en niet te dure spulletjes te vinden <3

Oh ja en ook wil ik jullie nog attenderen op een super gaaf nieuw ontwerp van Lisanne Multem
Zij heeft een supergave ROZE flamingo ontworpen en haar patroon staat nu op haar website!



Oh wat issie gaaf en ik denk dat deze schattige roze vogel vast en zeker heel wat meisjesharten gaat veroveren <3 <3

Waaronder de mijne ;)

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag met hopelijk wat zonneschijn want hier is het inmiddels alweer bewolkt helaas....

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. Geweldige kleurstelling voor je schattige giraffe!
    En gaaf, die sleutelhangers, extra omdat ze voor het goede doel zijn!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel sleutelhangers gehaakt en zo leuk! De giraf is ook een dotje, leuk om er zo'n mooi pakketje van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heb je weer leuke dingen gehaakt :D En wat een geweldige kringloopvondsten! Ik vertik het om nog naar 'mijn' kringloop te gaan, het is elke keer zo'n enorme teleurstelling.

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat veel sleutelhangers, super zeg! Altijd mooi om iets voor het goede doel te kunnen doen.
    Die vogel is WAAN-ZIN-NIG ❤️
    Mooie creaties allemaal weer!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél leuk kraamcadeautje! En zo lief van die sleutelhangers! Ze zijn echt grappig en schattig!
    Die flamingo had ik al eens eerder ergens gezien, ik denk op een Engelse blog, maar hij blijft superleuk!
    Groetjes, Sigrid
    ps: Net zoals Lola heb ik de laatste tijd geen geluk in de kringloop :-(
    Ooit vond ik er wel eens mooie katoenen garen, dat was een topdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kraampakketje, schattig met het girafje erbij!
    Wat geweldig, al die sleutelhangers! Die zullen vast goed verkopen, ze zijn zo vrolijk. Wij hebben ons sponsorkind via DVN.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is de giraffe gaaf geworden, heel mooi! Inderdaad het patroon van Lisanne is echt te gek, hihi..de mijne heeft het ook veroverd hoor. Voor kleine, maar ook zeker voor grote meisjes..;)

    Lieve-groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello, I love your crochet, it is beauty, I have a blog about crochet too, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews