vrijdag 13 mei 2016

Strijkkralen

Even een kort berichtje tussendoor ;) 

Mijn meisjes waren lekker aan het spelen met de strijkkralen en opeens had ik dit leuke vogeltje gemaakt <3


Ik voel een nieuwe verslaving opkomen hihi! Ik denk dat dit het ook leuk doet als sleutelhanger :D

Doen jullie ook wel eens wat met strijkkralen? Op Pinterest zie ik dat je er in ieder geval alle kanten mee op kan :)

Nou geniet allemaal van jullie Pinksterweekend!! Hier gaan de dames volgende week weer naar school en dan nog 8 weekjes door tot aan de zomervakantie! Wat gaat alles toch snel!

Tot snel :*

Liefs Henrike

6 opmerkingen:

  1. Ja, leuk hé! Ik heb het pas een paar jaar geleden ontdekt via een freubelclub. Momenteel doe ik er niet veel meer mee, maar ik heb er ook wel het een en ander meegedaan. Er staan allemaal leuke patronen op internet! En je kunt ook borduurpatronen gebruiken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, ja ik heb deze verslaving ook net ontdekt. Onlangs maakte ik voor vriendinlief een caravannetje. Zo leuk om te doen..ook voor grote meisjes, ;)! Geniet ervan.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Als kind vond ik dat ook altijd leuk. Maar nooit meer iets mee gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vond dit als kind ook heel leuk en denk dat ik er mij nu ook zou kunnen mee bezighouden :-))
    En ja, de tijd vliegt. Jammer dat we deze niet wat kunnen vertragen hé ... of zelfs even stopzetten:-))

    Fijn weekend, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n vogeltje. Sleutelhanger zou erg leuk zijn om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews