maandag 4 juli 2016

Juffen en ballonnen

Hallo allemaal!

Hier even een snel berichtje vanaf de telefoon :)

Ze waren al even klaar maar vandaag kan ik ze dan laten zien; de cadeautjes voor juffendag :D


Ideetje is van Pinterest! De meiden zijn de laatste tijd helemaal into de strijkkralen dus maakten we samen deze leuke notitieboekjes <3

Komt volgens mij altijd van pas bij een juf ;)

Nou en dan zijn we alweer in de laatste week van het schooljaar aangekomen...

Na de vakantie starten mijn meiden in groep 2 en groep 4! Wat worden ze groot!

In het nieuwe schooljaar ga ik ook werken als overblijfmedewerkster op de school van mijn meiden. Superleuke nieuwe uitdaging en het past leuk icm mijn andere werk :)

Deze week is de school ook echt jarig! 90 jaar en wij vieren het deze hele week lang door van allerlei leuke activiteiten te organiseren. We begonnen vanmorgen met het oplaten van ballonnen en versieren van het plein! 


Het word vast een superleuke week en daarna gaan we lekker genieten van een welverdiende zomervakantie!!!

Liefs Henrike

5 opmerkingen:

  1. Veel plezier deze week!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de boekjes echt schattig! En gefeliciteerd met je functie als overblijfmedewerkster, dat heb ik ook een tijdje gedaan. Véél lawaai, maar zoveel plezier met die kids! ;-)
    Fijne vakantie alvast,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke cadeautjes! En inmiddels de leuke week achter de rug?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten! Het was allemaal zeer geslaagd! :D nu lekker genieten van de vakantie!

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews