dinsdag 23 augustus 2016

De scholen zijn weer begonnen

Hallo allemaal!

De scholen zijn weer begonnen hier en de zomer ook :P Wat een warmte he! Maar laten we niet klagen ;) ik zit lekker even binnen momenteel met mijn jongste dochter. Uitrusten van school en even opladen voor de zwemles van zometeen! Jaaaa en door! ;) het gewone leven is ook wel weer heel prettig! 

Sinds maandag ben ik dus ook begonnen met mijn nieuwe baantje op school als overblijfmedewerkster. Best spannend toch wel maar alles ging goed en de eerste 2 dagen zitten erop!

Vandaag mocht de oudste nog trakteren 8-) omdat ze in de vakantie jarig was :D


Het werden vrolijke eierkoeken met zonnebrillen! De traktatie viel in de smaak en daar gaat het om! Missie geslaagd ;) ook ging er weer een tandje uit en dat gebeurde op school. Helemaal trots natuurlijk ;) Wat worden ze groot de meiden! 

In de vakantie ben ik natuurlijk ook nog lekker creatief bezig geweest; ik heb mijn saaie Ikea krukje gepimpt en een fotowandje gemaakt! Helemaal blij mee nu :D ook de lange muur in onze woonkamer kreeg een nieuw kleurtje. Op de foto hieronder zie je rechtsonder een klein glimpje van de nieuwe kleur :P


Qua haken ben ik bijna klaar met een nieuw project dus later volgt er een nieuwe blog!

Geniet nog van de zomer de komende dagen en tot later allemaal!

Liefs Henrike

3 opmerkingen:

  1. Goed bezig geweest!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke traktatie heb je bedacht! En verder nog goed actief bezig geweest. Ik ben benieuwd wat je gehaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews