vrijdag 23 september 2016

Gehaakte pompoentjes

Vandaag haakte ik deze lieve pompoentjes. Ook al voelt het nog niet herfstachtig verlang ik naar een beetje knusheid en de lampjes aan of ben ik nu een gek mens haha! :D ik vind het in ieder geval een prachtig seizoen van mooie kleuren,knusheid,gezelligheid en warmte! En natuurlijk ook van wind en regen! Gek genoeg geniet ik daar destijds ook van hoor! Heerlijk de natuur!


Het patroon van deze schatjes kan je vinden bij:


Ze staan hier leuk in mijn glazen stolp! <3


Wat hebben jullie al gemaakt in de herfstsfeer? 

Fijn weekend allemaal!

Liefs Henrike


6 opmerkingen:

  1. Hey Henrike,
    Wat een super schattige pompoentjes. Erg mooi. Alvast helemaal klaar voor de herfst.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, zo in die stolp, met die lichtjes erbij!!
    Tot nu toe alleen nog maar mijn egeltjeskussen afgekregen voor de herfst..
    Heb wel nog veel ideeën ;-)
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, Henrike, wat heb je dit sfeervol gestyled! Super gaaf!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk de pompoentjes. Lekker herfstachtig. Ze staan leuk in de stolp.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews