maandag 26 september 2016

Krans van beukennootjes

Vanmorgen moest ik iets ophalen bij iemand en toen ik daarna de auto instapte zag ik waar ik geparkeerd stond een hele berg beukennootjes :D ik stond naast een beukenboom. Wat een geluk ;)

Ik wilde al een tijdje zo'n gave herfstkrans maken maar ja is dat niet gek dat ik nu die beukennootjes ga oprapen? :P

Snel kijk ik of er nog een plastic tas in de auto ligt en ja hoor! Rapen maar! Met een aardig volle tas ga ik naar huis hopend dat ik er een genoeg zou hebben...

De boel thuis laten drogen en vanmiddag kon ik aan de slag!

Dit is het resultaat;


Ik ben er helemaal blij mee en trots dat je gewoon zoiets gaafs zelf kan maken! 

Ik gebruikte een strokrans en een lijmpistool beide van de winkel met de A. ;)



Nu is mijn huis helemaal in de herfstsfeer :D


Ik wens iedereen een fijne maandagavond!

Liefs Henrike

9 opmerkingen:

  1. Wat super leuk bedacht. Ik wil zelf nog een herfstkrans maken met dennenappels, die ik beschilderd heb. Maar ik kom tijd tekort hihi. Heel leuk bedacht hoor :-).
    Fijne dinsdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi en leuk deze krans. Ik heb je genomineerd voor een award. Voel je vooral niet verplicht. Ik vind het erg leuk om te laten zien welke blogs ik graag lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze onthield ik en vanmorgen ging ik een zak vol nootjes rapen in het Hallerbos. Straks alles in de zon en dan kleven maar. Ik vind m prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http://biebiezonder.blogspot.be/2016/10/haalde-de-herfst-in-huis.html Hier is-ie!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews