zondag 20 november 2016

Alvast een beetje kerst

Oh jeeh ik zeg zelf altijd dat de goedheiligman eerst weer naar Spanje moet zijn voordat er kerstversiering verschijnt in huize de Graaf maar ik kon het dit keer niet laten ;)

Een tijdje geleden kocht ik bij die leuke winkel met de A. een houten witte ster 

Leuk te gebruiken als dienblad of gewoon ter decoratie...ik vond hem alleen wat saai dus ik bedacht dat ik er wel lichtjes in kon maken. Weer een gevalletje 'simpel maar groots effect' :D

Kijk zelf maar;


Wat heb je nodig:

*een boormachine
*een 5 mm boortje 
*houten kerstster
*20 kerstlampjes




Teken even af waar je de lampjes wil hebben en neem een 5 mm boortje om te boren want dan passen de reguliere kerstlampjes er precies doorheen!

Een leuke maar simpele DIY :D :D

Veel knutselplezier en een fijne zondag verder!

Veel liefs Henrike

6 opmerkingen:

Totaal aantal pageviews