vrijdag 4 november 2016

Hoera een nichtje!

Gister mocht ik weer trotse tante worden! Ze heet Monica :) Dus maakte ik een leuk cadeautje <3


Een gouden konijntje! Omdat ik het geslacht van de baby niet wist maakte ik iets wat voor zowel een jongen als voor een meisje kon ;) 

Ik kocht er ook een lief boxpakje bij:

En nu even pronken met mijn kersverse nichtje <3 <3

Schattig he? Het patroontje voor het konijntje kan hier vinden; 


Ik wens jullie allemaal een heel goed weekend! 

Liefs Henrike

10 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk, van harte gefeliciteerd met je nichtje! tante zijn is ZO leuk... :) dit schattige konijntje haakte ik ook voor m'n neefje en werd zeer goed ontvangen. Geniet nog veel van Monica!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nichtje! En wat een lief cadeautje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd en een erg leuk cadeautje weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dikke proficiat met uw nichtje! Leuk cadeautje die je maakte en tevens aanschafte.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd!
    Een prachtig cadeau voor deze knappe nieuwe wereldbewoonster!
    Knuffel ze :-))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje, mooi pakketje heb je gemaakt!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi meisje, gefeliciteerd! Super leuk dat gehaakte konijntje!

    Fijn weekend verder!

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews