zondag 15 januari 2017

Biblejournaling

Vandaag ben ik begonnen met een nieuwe hobby; biblejournaling oftewel; schrijf/knutselbijbel

Je maakt op deze manier je persoonlijke bijbel en bent creatief bezig met het woord van God <3

Mijn eerste creatie is welliswaar simpel en er moet duidelijk nog geoefend worden met materialen en technieken maar dat komt vast wel goed ;)

Ik ben trots! 


Wil je meer weten over biblejournaling dan kun je een kijkje nemen op:


Jullie zullen zeker weten meer creaties tegen gaan komen van mij :)

Fijne zondag!

Liefs Henrike

3 opmerkingen:

  1. Wow, wat leuk! Dat heb je mooi gemaakt. Je ziet de laatste tijd op steeds meer plekken dat 'handlettering', ken je ook de posters en kaarten van http://lifeprints.nl?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit en is de laatste tijd echt "in". Knap gedaan! Groetjes, Tinne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat leuk zeg! Je brengt me weer op een idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews