maandag 16 januari 2017

Knuffeldoekjes

Een tijdje geleden vroeg onze oudste dochter om een knuffeldoekje :)

"Zo eentje die baby's ook altijd hebben mama!"

Oke zo gezegd zo gedaan! Ik heb er ooit ook eentje voor onze jongste gemaakt dus zocht het patroon op..het werd een poesje..

Ik ging zo lekker dat ik er ook gelijk eentje maakte voor mijn aankomende neefje Bruce <3 dat werd een olifantje..

Hier zijn ze dan!


Wat een schatjes he! En niet alleen kleine maar ook grote kindjes vinden ze dus nog leuk ;)

Het patroon is te vinden bij;


Hier nog een fotootje met het konijnen knuffeldoekje van mijn jongste erbij! 


Fijne maandag allemaal! 

Liefs Henrike

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad mega lief en mooi ...
    Fijne dinsdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig! En leuk om de knuffeldoekjes nog weer eens voorbij te zien komen. Ik ga er ook weer eens een maken.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews