zondag 5 maart 2017

Einde voorjaarsvakantie

Of zal ik zeggen herfstvakantie 🙈☔️

Gelukkig hebben we ons goed kunnen vermaken! Want hier is er lekker geknutseld,gekleurd en genoten de afgelopen week! 


Ik heb lekker in mijn bijbel gewerkt en de kids hebben ook lekker kunnen spelen zonder te haasten om voor half 9 klaar te zijn voor school. Ook maakten ze leuke vingerpoppetjes bij de buurvrouw✌🏻 We hebben ook nog gezwommen,taartje gebakken en vooral van elkaar genoten! Qua haken niet veel kunnen doen maar heb al wel wat leuke (paas)projectjes liggen 👍🏻🐇dus dat word vervolgd! 

Morgen mogen de dametjes weer naar school en dan op naar de meivakantie!

Fijne zondag nog! Enneh...bestellen jullie de ☀️?

Liefs Henrike

3 opmerkingen:

  1. Ook al zat het weer niet mee, jullie hebben zo te zien toch een hele leuke periode gehad. Super leuke creaties. Toch jammer dat het zonnetje niet van de partij was. Fijne start van de week, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier ook weer aan de bak wat is zo'n vakantie week toch gauw om

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke, creatieve vakantie als ik dat zo lees! Ik ben benieuwd naar je paasprojectjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews