vrijdag 28 april 2017

DIY Dip-it vaas

Ik wil even laten zien waar ik vandaag mee bezig ben geweest 😄


Ik haalde laatst een oud bijzettafeltje op en verfde die in een leuk kleurtje met decoverf voor op mijn dochters kamer 👌🏻

En ik had deze blauwe vazen nog maar wilde er wat anders mee! Jullie kennen misschien de dip it techniek wel dat wil zeggen voor de helft geverfd! Ik had nog een restje muurverf staan van onze muur die we een poosje terug lichtblauw maakte dus dan word het mooi 1 geheel 💙

Het is heel makkelijk zelf te maken en je hebt echte blikvangers in je woonkamer staan! 

Ik ben er echt helemaal blij mee! En ik heb gelijk nieuwe ideetjes voor meubeltjes die ik heb die ik nog wil opknappen! Die decoverf is ook superfijn om mee te werken! Dus even een hoeraatje voor de Action 🎉

Fijn weekend allemaal!

Liefs Henrike

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi uit. Slim idee om de vazen zo te dippen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede tip van action verf. Ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zijn ze geworden. Super leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews