maandag 11 september 2017

Haakboeken te koop! πŸ“š


Soms is het even lekker om op te ruimen dus bij deze gaat de bezem door mijn 'boekenkast' 

Heb je interesse in een van deze boeken?

Ze mogen voor een mooi prijsje weg! 

Stuur me bij interesse even een mailtje! 

1: Mijn gehaakte pop (VERKOCHT)
2: Gelukspoppetjes haken
3: Haken en kleur (VERKOCHT)
4: Haken en kleur feest (VERKOCHT)
5: Haken en kleur buiten (VERKOCHT)
6: Babyslofjes haken en breien (VERKOCHT)
7: Handboek breien
8: Handboek haken (VERKOCHT)
9: Simply Haken deel 1,2,3,4,6 & 7            (2014/2015)
10: Fantastische ideetjes om te haken (02/2013) (VERKOCHT)
11: Amigurumi dieren
12: Kerstballen haken (VERKOCHT)
13: Haken in stijl (VERKOCHT)
14: 100 granny squares (VERKOCHT)
15: Mollie makes haken (VERKOCHT)
16: Kleurrijke cadeautjes haken (VERKOCHT)
17: Gehaakte applicaties
18: Mutsen haken en meer (VERKOCHT)
19: Lieve knuffels zelf haken (VERKOCHT)

Ik hoor graag van jullie via de mail op 

henrikedegraaf@gmail.com

Fijne maandag verder,

Liefs Henrike

4 opmerkingen:

  1. Hoeveel kost de jaargang smolt simply breien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tine wilt u mij even mailen op henrikedegraaf@gmail.com dat praat wat makkelijker πŸ˜‰

      Verwijderen
  2. Het boekkje gelukspoppetjes haken is dat met het paard erin?
    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews