woensdag 26 april 2017

Uitslag give away onderzetters!

Beste bloglezers,

Vorige week gaf ik een give away ter ere van mijn 4e blog verjaardag ๐ŸŽ‰

Vandaag dan de uitslag! Ik heb 
https://www.random.org/  het loten laten doen er daar kwam nummer 10 uitrollen! 


Marianne de Hoogh gefeliciteerd met je gewonnen onderzetters ๐ŸŒธ neem je even contact met me op voor je kleurkeuze? Dan ga ik snel aan de slag voor je!

Iedereen een fijne koningsdag morgen!๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ฑ en bedankt voor het meedoen! ๐Ÿ‘๐Ÿป

Liefs Henrike

3 opmerkingen:

  1. Hey,
    nog gefeliciteerd met je blogverjaardag. Super gaaf.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze heb ik gemist ...
    Toch noch van harte proficiat ...
    Fijne donderdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marianne, gefeliciteerd met de mooie onderzetters. En Henrike bedankt voor het organiseren van deze leuke giveaway. Op naar het lustrum voor jouw blog.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews